گفت‌وگوی «فردا» با منصور حقیقت‌پور

امیدواریم اصلاحات با صندوق های رأی آشتی کند اما صحبتی با آنها نداشتیم/ لیست انتخاباتی جریان لاریجانی را تکذیب می‌کنم

کد خبر: 1222505

مشاور علی لاریجانی گفت: خوب است که جریان اصلاحات با صندوق های رأی آشتی کند اما اینکه با کسی مذاکره کند ما در جریان نیستیم.

امیدواریم اصلاحات با صندوق های رأی آشتی کند اما صحبتی با آنها نداشتیم/ لیست انتخاباتی جریان لاریجانی را تکذیب می‌کنم

گروه سیاسی فردا: کمال الدین پیرموذن از جمله اصلاح‌طلبانی است که رابطه نزدیکی با علی لاریجانی دارد، او در مجلس نهم از نمایندگان حامی علی لاریجانی بود. اخیرا در گفتگویی اعلام کرده است «طبق هماهنگی‌های صورت گرفته تعداد زیادی از چهره‌های شاخص جریان اصلاح‌طلبی با کاهش سقف مطالبات خود قرار است از لیستی که در ائتلاف با جریان معتدل اصولگرا، طیف نزدیک به «علی لاریجانی»، تهیه خواهد شد از نامزدها حمایت کنند.» این صحبت در حالی است که چندی پیش علی لاریجانی خیلی صریح اخبار مربوط به ورود خود به انتخابات مجلس آینده را رد کرد.

منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار فردا درباره لیست مشترک سیاسیون نزدیک به علی لاریجانی با طیفی از اصلاح طلبان گفت: شخص آقای کمال الدین پیرموذن خودش باید درباره صحت و سقم صحبت هایش صحبت کند اما آقای لاریجانی خیلی شفاف، واضح و رسمی عدم ورود به عرصه انتخابات مجلس دوازدهم و عدم ارائه فهرست انتخاباتی را اعلام کرد.

وی افزود: آقای لاریجانی همچون همه وطن پرستان و دوستداران نظام و انقلاب حتما عموم مردم را به شرکت در انتخابات و حضور پای صندوق های رأی دعوت می کند. اینکه آقای لاریجانی نمی‌خواهد لیست دهد یا خیر؟ هیچ چیزی معلوم نیست. اصلا آقای پیرموذن با چه کسی نشسته و درباره لیست صحبت کرده است؟ ما از نزدیکان آقای لاریجانی هستیم و علائم این موضوع را ندیدیم و تأیید هم نمی کنیم.

مشاور علی لاریجانی تأکید کرد: مسئولیت اظهارات آقای پیرموذن با خودش است و خود او باید مبنای صحبت هایش را اعلام کند. از طرف آقای لاریجانی ارائه لیست را تکذیب می کنم و می گویم چنین چیزی نیست.

حقیقت پور درباره کوتاه آمدن طیفی از اصلاح طلبان از سقف مطالبات شان گفت: خوب است که جریان اصلاحات با صندوق های رأی آشتی کند اما اینکه با کسی مذاکره کند ما در جریان نیستیم. آقای لاریجانی 3 دوره رئیس مجلس شورای اسلامی بود طبعا نمایندگان ادوار هشتم، نهم و دهم رفقای او هستند، آنها معمولا می آیند با آقای لاریجانی دیدار دوستانه دارند اما در هیچ کدام این دیدارها تصمیم انتخاباتی گرفته نمی شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها