یادداشت نمایندگان از دیدار با رهبر انقلاب

کد خبر: 1223112

نمایندگان مردم در خانه ملت در توئیتر،یادداشت هایی را از دیدار با رهبر معظم انقلاب نوشتند.

یادداشت نمایندگان از دیدار با رهبر انقلاب

نمایندگان مردم در خانه ملت در توئیتر،یادداشت هایی را از دیدار با رهبر معظم انقلاب نوشتند.

دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر انقلاب اسلامی

نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در توئیتیر از دیدار چهارشنبه، 3 خرداد ماه  با رهبر معظم انقلاب نوشتند:

فاطمه محمدبیگی عضو هیئت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

‌امروز بار دیگر مدال  مجلس انقلابی ، باسواد،جوان،پرتحرک و پرکار ازسوی رهبر معظم انقلاب برگردن خادمان ملت در ‎ مجلس یازدهم آویخته شد

ان‌شاءالله چون۳ سال گذشته،براساس شناخت واقعی مشکلات مردم،با هدف مبارزه بافسادوتبعیض،بهبود فضای کسب وکار در ریل صداقت وتقوا وساده زیستی حرکت خواهیم کرد.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

‌دیداری شور انگیز و خاطره انگیز در پایان سومین سال نمایندگی، دلسوزترین رهبر حکیم جهان، که عمیق می شناسد و جامع تحلیل میکند و هرگز کانالیزه نیست، چه خواهد فرمود؟

بعد از سه سال تکرار می کنم این  مجلس انقلابی است.

یکی از امتیازات این مجلس ساده زیستی و تواضع در مقابل مردم است.

علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس در توئیتی نوشت:

‌نشان افتخار  مجلس انقلابی از سوی  رهبر انقلاب برای مجلس یازدهم که از روز اول تا امروز به دلیل شاخصه‌های انقلابی، با سواد، جوان، پرتحرک، پرکار، ساده زیست و شناخت مشکلات، مایه‌ی افتخار همه نمایندگان مجلس می‌باشد؛ ان‌شاءالله با به سرانجام رساندن طرح‌ها و لوایح نیمه‌کاره تثبیت شود.

هادی بیگی نژاد نماینده  مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس در توئیتی نوشت:

‌بنظرم یکی از کلیدی ترین نکاتی که ‎ مقام معظم رهبری در دیدار امروز با ‎ نمایندگان مجلس بیان کردند این بود که ‎منافع ملی و مصلحت کشور را فدای رضایت یک گروه نکنید.

سیدناصر موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

‌انقلابی  می مانیم

‎ لبیک یا خامنه ای...

مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه  و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

‌رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس: از اول تشکیل این مجلس بنابر اطلاع، اعتقاد داشتم که این مجلس انقلابی است؛ الان هم بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم.

‎ مجلس انقلابی...

 مجتبی توانگر نماینده مردم تهران و عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس  در توئیتی با انتشار بخشی از فرمایشات رهبری نوشت:

"حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آنها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست ولی ما مسئولان که روی منبرهای بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم."

بعد از اینکه رهبری این نکات را امروز گفتند یاد مدعیان عدالت‌خواهی و سوپرانقلابی‌ها افتادم که با تعرض به شخصیت افراد فاتحه عدالت و انقلاب را می‌خوانند.به نظر شما منظور رهبری کدام مسئول است؟ کدام مسئول است که برخی می‌خواهند به او سیلی بزنند اما در عمل به مجلس سیلی زده‌اند؟/خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها