رایزنی نمایندگان برای حضور در هیات رئیسه مجلس

کد خبر: 1222207

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به سال پایانی مجلس، نمایندگان زیادی برای شرکت در انتخابات هیات رییسه سال چهارم ثبت نام کرده‌اند و در حال رایزنی برای کسب آرای همکاران خود هستند.

رایزنی نمایندگان برای حضور در هیات رئیسه مجلس

رمضانعلی سنگدوینی در مورد برگزاری آخرین انتخابات هیات رییسه مجلس یازدهم اظهار داشت: این انتخابات دوم خرداد در صحن مجلس برگزار می شود و انتظار نمایندگان این است که هیات رئیسه جدید به دنبال رفع دغدغه های مردم در حوزه های معیشتی باشد.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: مهمترین موضوعی که منتخبان هیات رییسه باید به آن توجه کنند، حل مشکلات اقتصادی مردم در تعامل با دولت است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: در شرایط فعلی کشور هیچ اولویتی واجب تر از رفع مشکلات معیشتی مردم نیست و با توجه به دغدغه رهبر انقلاب که در نامگذاری امسال بار دیگر به مسائل اقتصادی توجه کرده است، باید این مهم نصب العین دولت و مجلس و همه نهادهای اجرایی قرار گیرد.

نماینده مردم گرگان در مجلس اظهار داشت: منتخبان هیات رییسه اجلاسیه چهارم باید تمام توان و تلاش خود را بکار گیرند و طرح ها و لوایحی را در اولویت مجلس قرار دهند که در زندگی مردم تاثیر بسزایی داشته باشد و آنها را امیدوار کند.

سنگدوینی قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را از اقدامات موفق مجلس یازدهم عنوان کرد و گفت: باید با تصویب طرح ها و لوایح موانع اشتغال در کشور را برداشت و زمینه را برای حضور جوانان در میدان کار آماده کرد.

وی خواستار تصویب قوانینی در مجلس شد که به مهار تورم و رشد تولید کمک کند و در این زمینه گفت: با توجه به سال پایانی مجلس افراد زیادی برای اجلاسیه چهارم ثبت نام کردند و در حال رایزنی برای کسب آرای نمایندگان هستند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها