فرمانده کل ارتش: مقاومت دربرابر شبیخون فرهنگی و دربرابر تحریم‌های ظالمانه کارنامه پرافتخارملت ایران ‌است

کد خبر: 1223270

فرمانده کل ارتش گفت: اگر مروری در تاریخ کنیم‌، آنهایی که در مقاومت سستی کرده‌اند و سازش را انتخاب کردند و با ‌ذلت تسلیم شدند همه چیز خودشان را از دست دادند.

 فرمانده کل ارتش: مقاومت دربرابر شبیخون فرهنگی و دربرابر تحریم‌های ظالمانه کارنامه پرافتخارملت ایران ‌است

مراسم بزرگداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم  دزفول با حضور امیر سرلشکر سید‌عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، مسولان لشکری و کشوری، استانی، شهرستانی، آحاد مردم و ‌خانواده‌های معظم شهدا در حسینیه ثارالله شهرستان دزفول  برگزار‌ شد.

وی با بیان اینکه سوم خرداد روز باشکوه و برجسته تاریخ انقلاب اسلامی، روزی که خرمشهر عزیز پاره تن ملت ایران ایستاد را  تبریک عرض می‌کنم، اظهار داشت: چهار خرداد ماه روز مقاومت و پایداری روز مردم دزفول است. تقویم جمهوری اسلامی ایران مملو از روزهای بزرگ است.

وی با بیان اینکه مقاومت در فرهنگ دینی ما جایگاه و اهمیت ویژه ای دارد گفت: در روایت های دینی با مضامین مختلف مومن را به استقامت دربرابر دشمن ترغیب کرده اند.

وی در ادامه  افزود: موفقیت، عزت، سرافرازی و ماندگاری پیروزی یک ملت جز در سایه ایمان به خدا و ایستادگی در این راه  ایمان به دست نمی‌آید.

وی با اشاره به واژه مقاومت گفت: مقاومت در سرزمین ایران نهادینه و آشنا‌ست؛  مقاومت واژه‌ای است که ملت بزرگ ایران در مقاطع گوناگون تاریخ آن را معنا و مشق کرده‌اند و درس ایستادگی را سرلوحه خود قرار داده‌اند، مقاومت مردم  ایران در برابر استکبار داخلی و خارجی در جای جای این سرزمین مشهود است. مقاومت در برابر‌ تهاجم نظامی بیگانه، مقاومت در برابر قراردادهای تحریمی، مقاومت دربرابر شبیخون فرهنگی و مقاومت دربرابر تحریم‌های ظالمانه  کارنامه پرافتخارملت ایران ‌است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بیان کرد: اگر مروری در تاریخ کنیم‌، آنهایی که در مقاومت سستی کرده‌اند  و سازش را انتخاب کردند و با ‌ذلت تسلیم شدند همه چیز خودشان را از دست دادند. اما آنهایی که باایمان به خدا مقاومت کردند با‌عظت و سرافرازی باقی مانند و الگو چراغ راه سایرین شدند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها