میرتاج الدینی: تکیه اصلی بدخواهان در جبهه فرهنگی به جنگ نرم است

کد خبر: 1229902

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تکیه اصلی بدخواهان در جبهه فرهنگی به جنگ نرم است و از مهمترین ابعاد این جنگ تضعیف انگیزه های دینی مردم در جامعه است.

میرتاج الدینی: تکیه اصلی بدخواهان در جبهه فرهنگی به جنگ نرم است

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تکیه اصلی بدخواهان در جبهه فرهنگی به جنگ نرم است و از مهمترین ابعاد این جنگ تضعیف انگیزه های دینی مردم در جامعه است.

محمدرضا میرتاج الدینی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز برنامه های دشمنان انقلاب اسلامی در دو جبهه متمرکز شده است؛ اقتصادی و جبهه فرهنگی.

وی افزود: دشمن در جنگ اقتصادی شدیدترین تحریم‌ ها را مخصوصاً در سال‌ های اخیر به کار برده است تا در این عرصه مردم را به سطوح بیاورد. نامگذاری‌های راهبردی سال از سوی رهبر انقلاب و همینطور طرح اقتصاد مقاومتی راهکار اصلی برای مقابله با برنامه‌ های دشمن در این میدان است.

نماینده مردم تبریز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صبوری و تاب آوری امت اسلامی دشمن را به یاس و ناامیدی کشانده است. برای مقابله با جنگ اقتصادی تلاش شبانه روزی مدیران و مدیریت جهادی برای حل مشکلات معیشتی مردم یک ضرورت است.

میرتاج الدینی با بیان اینکه تقویت کالابرگ الکترونیکی و مهار تورم از راهکارهای اصلی رفع مشکلات معیشتی مردم است، تاکید کرد:  در خصوص کالابرگ الکترونیکی دو تذکر به دولت دارم؛ اولا افراد تحت پوشش را همچنان که وعده داده اید افزایش دهید. ثانیا قیمت اقلام یازده گانه را که با این کالابرگ الکترونیکی عرضه می کنید، تثبیت کنید و در صورت نیاز از یارانه استفاده کنید که در قانون بودجه به آن اجازه داده شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح دشمن در مسائل فرهنگی بیان کرد: تکیه اصلی بدخواهان در جبهه فرهنگی به جنگ نرم است. از مهمترین ابعاد جنگ نرم تضعیف انگیزه های دینی مردم در جامعه است. امروز هر کاری در کشور علیه دین و ارزش های اخلاقی و شعائر دینی انجام گیرد از یک انگیزه پشت پرده و طراحی سیاسی و برنامه ریزی دشمن نشأت گرفته است، اگرچه عده‌ای ناآگاهانه در آن طراحی قرار می‌گیرند و از واقعیت مسأله غافل هستند.

نماینده مردم تبریز در مجلس ضمن اشاره به موضوع  عفاف و حجاب اسلامی گفت: عفاف و حجاب اسلامی یکی از شعائر دینی و نشانه اسلامیت جامعه ماست. همواره باید بر آن تأکید کنیم و از راه های مختلف فکری، فرهنگی،تبلیغی، عاطفی و هنری نسبت به ترویج و تبیین و تعمیق آن کوشا باشیم و با برخورد قانونی با هنجارشکنان و آگاه سازی نسبت به غافلان، از جامعه اسلامی صیانت کنیم.

میرتاج الدینی یادآور شد: اقدام اخیر شهرداری کلانشهر تهران در نصب تابلوهای زیبا از کلام ارزشمندم متفکر اسلامی، آیت الله شهید بهشتی قابل تقدیر است که متاسفانه بر مذاق برخی خوش نیامد و به مخالفت با آن برخاستند.

وی در ادامه به بخشی از صحبت های شهید بهشتی در خصوص آزادی اشاره کرد و از رئیس جمهور برای تحقق آرزوی دیرینه مردم آذربایجان در افتتاح قطار به تبریز تشکر کرد./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها