مخالفت مجمع تشخیص با شفافیت خود و هیات عالی نظارت

کد خبر: 1230095

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با بیان اینکه منتظر اعلام رسمی نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام در باره شفافیت در این مجمع است تا ابلاغ برای اجرای آن صورت گیرد، گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام، طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه های اجرائی که به تصویب مجلس رسیده بود را در موضوع شفافیت مجمع و هیات عالی نظارت به مصلحت تشخیص نداد.

مخالفت مجمع تشخیص با شفافیت خود و هیات عالی نظارت

محمدصالح جوکار با اشاره به بررسی اختلاف نظر مجلس و شورای نگهبان در خصوص طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه های ذی ربط در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: بعد از اینکه طرح شفافیت قوای سه گانه در زمینه شفافیت مجمع تشخیص مصلحت نظام و هیات عالی نظارت مجمع اصرار کرد، طرح طبق قانون به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مجمع تشخیص مصحلت نظام، سه جلسه در کارگروه تخصصی و سه جلسه در صحن مجمع در باره این مصوبه مجلس، برگزار شد تا مجمع بر اساس تشخیص مصلحت رای خود را صادر کند.

وی تاکید کرد: نهایتا مجمع رای خود را اعلام کرد و مصوبه مجلس در موضوع شفافیت مجمع و هیات عالی نظارت را به مصلحت تشخیص نداد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با بیان اینکه فرآیند قانون گذاری در موضوع شفافیت طولانی شده است گفت: منتظر هستیم بر اساس روال قانونی مصوبه مجمع به مجلس برگردد تا هر چه زودتر برای اجرا ابلاغ شود./خانه ملت

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها