حماسه عاشورایی نیرو‌های اطلاعاتی در انهدام تیم‌های تروریستی

کد خبر: 1235982

کشف تیم‌های تروریستی- صهیونیستی توسط نیرو‌های اطلاعاتی کشورمان نشانه اقتدار و رسوایی دیگری برای رژیم‌صهیونیستی است.

حماسه عاشورایی نیرو‌های اطلاعاتی در انهدام تیم‌های تروریستی

به گزارش مهر، در شرایطی که مردم کشورمان در ایام محرم به عزاداری سالار شهیدان مشغول بوده و هستند، دشمنان آرام و قرار ندارند و به دنبال ایجاد سلسله‌ناامنی‌های جدیدی در کشورمان هستند که با هشیاری و چشمان باز نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی کشورمان خطر‌های بزرگی کشف و خنثی شده است.

رژیم‌صهیونیستی سردسته اشرار دولتی جهان در غرب آسیا با هدایت و پشتیبانی و اعزام گروه‌های تروریستی به داخل کشورمان به دنبال ایجاد بی‌ثباتی، سناریوی کشته‌سازی و شکل‌گرفتن درگیری‌های مذهبی و قومیتی در ایران است که با اشراف و اقتدار نیرو‌های گمنام امام زمان (عج) یک شکست دیگر در کارنامه سراسر شیطانی آن‌ها رقم خورده است.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و صاحبنظران اساس شکل‌گیری رژیم‌صهیونیستی بر ناامنی جنگ و ترور پایه‌ریزی شده است و این رژیم اگر جنگ، ناامنی و ترور نباشد، هویت خود را از دست می‌دهد. آن‌ها اکنون در زمستان حیات خود با انبوه مشکلات داخلی و اختلاف‌های گسترده مواجه هستند و دیگر آن اجماعی را که در گذشته نزد افکار عمومی خود دارا بودند، ندارند.

جامعه صهیونیست‌ها مدت‌هاست فرو ریخته و دچار دوقطبی شدیدی شده است، حتی نظامیان ارتش این رژیم در صف معترضان به سیاست‌های دولت نتانیاهو قرار گرفته‌اند و به تغییر قوانین قضایی در سرزمین‌های اشغالی معترض هستند. از همین رو نتانیاهو برای فرافکنی و انحراف افکار عمومی و در حالی که کشور‌های اسلامی منطقه به همگرایی خوبی نزدیک شده‌اند، به دنبال حادثه‌آفرینی‌های جدید در غرب آسیاست، هر چند نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی کشورمان با همراهی نیرو‌های مقاومت در منطقه اجازه بازی‌های جدید را به این رژیم نخواهند داد چراکه سال‌ها از دوران پیروزی‌های برق‌آسا و خلق‌الساعه اشغالگران گذشته است.

دستگیری اعضای شبکه گسترده تروریست صهیونیستی در چند استان و ضبط ده‌ها بمب توسط نیرو‌های گمنام امام زمان (عج) جدای از توان بالا، اقتدار و اشراف اطلاعاتی و امنیتی آن‌ها نشان می‌دهد رژیم اشغالگر قدس همچنان می‌خواهد موتور ناامنی در منطقه باشد، اما دیگر نمی‌تواند.

بر اساس تحقیقات انجام‌شده دو نفر از سرشبکه‌های این گروه‌های ترور کشف‌شده در کشورمان در دانمارک و هلند اقامت دارند؛ موضوعی که حتماً از سوی دستگاه دیپلماسی ایران مورد توجه قرار خواهد گرفت و اقدامات مقتضی را در این خصوص انجام می‌دهند و تذکرات مورد نظر را در مسیر دیپلماتیک به انجام می‌رسانند. اروپایی‌ها باید توجه داشته باشند گسترش هر گونه ناامنی مانند سیالی به خودشان بازخواهد گشت، در نتیجه کوتاهی در مبارزه با تروریست‌ها برای منافع خودشان آثار زیان‌بخشی را خواهد داشت. در عین حال ضرورت دارد دستگاه‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط کشورمان با پیگیری‌های مؤثر به ثبت شکایت از کشور‌های اروپایی حامی تروریست در سازمان ملل بپردازند و سازمان‌های حقوق بشری را برای خشکاندن و تحت فشار قرار دادن ریشه‌ها و اتاق فکر تروریست‌ها تحت فشار بین‌المللی قرار دهند.

کشف مقادیر زیادی تجهیزات انفجاری

بر اساس اطلاعیه وزارت اطلاعات که در روز‌های ابتدایی مرداد ماه منتشر شد، تعداد ۴۳بمب با قدرت تخریب بالا و قابلیت کنترل از راه دور، کشف و خنثی شده است که ۲۰بمب ویژگی پرتابی داشته است که به قصد استفاده علیه هیئت‌ها و تکیه‌ها آماده شده بود. علاوه بر آن چند خانه تیمی، انواع سازه‌های فلزی انفجاری، چاشنی‌های مربوط، انواع مواد شیمیایی صنعتی و مواد پیش‌ساز انفجاری، کیت‌های الکترونیکی، ریموت‌های کنترلی برای هدایت انفجار از راه دور، فیتیله‌های انفجاری، چندین قبضه کلت کمری، سلاح‌های شکاری ساچمه‌زن و مقادیر فراوانی سلاح سرد و ابزار‌هایی صرفاً با کاربرد در اغتشاشات خیابانی از گروه‌های تروریستی نفوذ کرده کشف و ضبط شده است.

در عین حال بر اساس اطلاعیه‌های وزارت اطلاعات، اعضای هسته‌های بازداشت‌شده، پیش از این نیز به عنوان اقدامات آزمایشی و توان‌سنجی برای ارائه به کارفرمایان مستقر در دانمارک و هلند، چندین عملیات ایذایی انجام داده و عکس و فیلم آن‌ها را برای رسانه‌های تروریستی مستقر در اروپا و امریکا ارسال کرده بودند؛ آنان اقدام به پرتاب کوکتل مولوتف به ساختمان‌های دولتی، حملاتی به پایگاه‌های بسیج، آتش‌زدن چند بانک، چندین دستگاه عابربانک، اتوبوس‌های شهری، آنتن‌های مخابراتی، ایجاد انفجار در مقابل دفتر یکی از مراجع عظام در ساری، نصب پرچم رژیم موقت صهیونیست و پرچم‌های منتسب به گروهک‌های سلطنت‌طلب در محل‌های مختلف کرده بودند.

این تروریست‌ها اخیراً قصد ورود به فاز عملیات وسیع خرابکارانه داشتند که با هوشیاری و تله‌گذاری جان‌برکفان گمنام و فدائیان ایران اسلامی، از عملیات تروریستی آن‌ها پیشگیری شد. با بررسی‌ها و تحقیقات انجام‌شده مشخص شده است تروریست‌ها قصد داشتند در آستانه ماه محرم چندین عملیات تروریستی در استان‌های تهران، اصفهان، کرمان، کردستان، مازندران و کهگیلویه‌وبویراحمد انجام دهند. اقدام انفجاری در محل مزار شهید حاج قاسم سلیمانی (ره) و نیز در برخی مراکز تجمعات مردمی و اماکن سوخت‌گیری، انفجار دکل‌های برق و ایستگاه‌های گاز به منظور اخلال در تأمین نیاز‌های داخلی و صادراتی از برنامه‌های آنان بوده است.

امنیت اتفاقی به دست نخواهد آمد

باید توجه داشت امنیت موضوعی اتفاقی نیست. همزمان با آرامشی که در جامعه و در سراسر کشور برقرار می‌شود، خون‌دل‌های بسیاری توسط نیرو‌های حافظ امنیت کشورمان خورده می‌شود. جوان‌های بسیاری به قربانگاه حفظ امنیت کشور در سراسر ایران و به خصوص مرز‌ها می‌روند. شهادت چهار تن از حافظان نظم و امنیت کشور در فراجا که در جنوب شرق کشور به شهادت رسیدند، گواه این مدعاست، زیرا هدف دشمن علاوه بر جان و منافع مردم طراحی برای انفجار زیرساخت‌های راهبردی کشور از جمله دکل برق و گاز است تا بحران ناکارآمدی دولت را در ارائه خدمات در میان مردم جامعه گسترش دهند؛ موضوعی که موجب ضرر و زیان مردم و پایین آمدن سطح زندگی آن‌ها می‌شود.

همه این برنامه‌ها در شرایطی کشف و خنثی شده است که رژیم اشغالگر قدس خود را در رسانه‌های عمومی طرفدار مردم ایران معرفی می‌کند. همگان به یاد دارند که نتانیاهو در برابر دوربین‌های تلویزیونی پارچ آبی را در برابرش قرار داده و خود را نگران بحران آب در برخی مناطق کشورمان نشان می‌داد، اما این نقاب‌ها که کنار می‌رود، مشخص می‌شود سران این رژیم در حال ریختن اشک تمساح هستند، وگرنه هیچ‌گاه صهیونیست‌ها دلسوز مردم ایران و رفاه و آسایش آن‌ها نبوده و نیستند.

منبع: روزنامه جوان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها