سیاست‌های انتخاباتی رسانه ملی/ مشارکت و رقابت حداکثری

کد خبر: 1237052

دکتر جبلی با تأکید بر راهبردهای رقابت انتخاباتی فارغ از نتیجه، سیاست‌های انتخاباتی رسانه ملی را تشریح کرد

سیاست‌های انتخاباتی رسانه ملی/ مشارکت و رقابت حداکثری

رئیس سازمان صداوسیما تأکید کرد که نتیجه انتخابات برای این سازمان اهمیت ندارد بلکه رساندن مشارکت به بالاترین حد ممکن، وظیفه این رسانه است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، پیمان جبلی گفت: «هیچ‌کس نمی‌تواند با استناد به این‌که من به حضرت‌آقا نزدیک هستم، بگوید نظر حضرت‌آقا  این است. نه، حضرت‌آقا نظر خود را صریحا و علنا در مورد چهار راهبرد انتخابات گفتند.» این گفته‌ها در‌حالی مطرح شده که حدود هفت ماه تا انتخابات ۱۱اسفند دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باقی مانده است.رهبر انقلاب اسلامی نیمه فروردین امسال در دیدار کارگزاران نظام برای برگزاری انتخابات بر چهار راهبرد مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت تأکید کردند. رئیس صداوسیما گفت که ستاد انتخابات این سازمان، چهار راهبرد رهبر انقلاب را الگو قرار می‌دهد و «سازمان زیرمجموعه‌اش برای تحقق راهبرد‌های رقابت و مشارکت نقش مستقیم دارد.»

او همچنین گفت: «در همه دوره‌های انتخابات در صداوسیما این بحث وجود داشته که آیا نتیجه انتخابات برای این رسانه اهمیت دارد تا مجلس همسو بیاید یا این‌که مشارکت مردم بالا باشد.» پیمان جبلی تأکید کرد که «رهبری روی بالاترین میزان مشارکت تأکید داشته‌اند و صرف اجرای قانون و با ورود افراد تأیید‌صلاحیت‌شده، انتخابات باید با بالاترین مشارکت برگزار شود.» رئیس سازمان صداوسیما از مسئولان این سازمان خواست در برنامه‌های‌شان فضای رقابت گفتمانی را در مسائل اساسی کشور برای نامزد‌های انتخابات فراهم کنند.او اضافه کرد که برای این هدف، از امکانات رسانه‌ای صداوسیما در فضای مجازی هم استفاده شود. رئیس سازمان صداوسیما همچنین گفت نمایندگان مجلس تا آخرین روز نمایندگی، حق استفاده از امکانات را در رسانه‌ ملی دارند.

جام جم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها