انتقاد تند کارگزارانی‌ها از ریاست آذر منصوری بر جبهه اصلاحات:

این انتخابات نبود، اشارت و مهندسی بود/ مثل تسخیر سفارت، جبهه اصلاحات را هم تسخیر کردند

کد خبر: 1237865

مجله آگاهی نو در شماره جدید خود به تندی از ریاست آذر منصوری بر جبهه اصلاحات انتقاد کرده و آن را بر خلاف اصول دموکراتیک توصیف کرد.

این انتخابات نبود، اشارت و مهندسی بود/ مثل تسخیر سفارت، جبهه اصلاحات را هم تسخیر کردند

گروه سیاست سایت فردا: مجله آگاهی نو در شماره جدید خود به تندی از ریاست آذر منصوری بر جبهه اصلاحات انتقاد کرده و آن را بر خلاف اصول دموکراتیک توصیف کرد.

این مجله که توسط محمد قوچانی مدیریت می شود و نزدیک به طیف میانه رو اصلاح طلبان است در حملات تندی ریاست منصوری را با تسخیر لانه جاسوسی توسط چپ های جوان مقایسه کرد و نوشت: " ....برای تسخیرش نیازی به بالا رفتن از دیوار نبود و می شد با کلید وارد آن شد". این شاید تندترین انتقاد درونی اصلاح طلبان به ریاست آذر منصوری باشد که شبه انتصاب و تسخیر توصیف شد و از ابراهیم اصغرزاده، محسن امین زاده و محسن میردامادی به عنوان چهره های پشت پرده هر دو تسخیر نام برده شد. 

در بخشی از این مطلب شیوه انتخابات هم به تندی زیر سوال برده شده؛ " بدین ترتیب در انتخاباتی غیررقابتی و درون گروهی با ساختاری مهندسی شده و در رایزنی با رهبر جبهه اصلاحات، تک نامزدی به نام آذر منصوری به ریاست جبهه اصلاحات رسید". این مجله در عین حال به دفاع از مشی بهزاد نبوی هم پرداخته و او را چون بازرگان و مرعشی را مثل ابراهیم یزدی قربانیان تسخیر جدید توصیف کرده است. 

این انتقادها در میانه پیش ثبت نام انتخابات مجلس که مناقشه انگیز شده را باید به عنوان بخشی از واقعیت اصلاح طلبان زمینه شکاف میان طیف راست اصلاحات و اعتدالیون که آگاهی نو آنها را نمایندگی می کند، دانست. طیفی که به دنبال پرش از چپ روهای اصلاحات و تحریم طلبان است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها