حداد عادل: جریان اصلاح‌طلب ناز می‌کند اما در نهایت در انتخابات حاضر خواهد شد

کد خبر: 1237887

حدادعادل گفت: بعضی از اصلاح‌طلبان یک مقداری سختگیری می‌کنند و بعضی‌ها واقع‌بینانه‌تر رفتار می‌کنند اما تصور می‌کنم بعضی از این‌ها مقداری ناز می‌کنند، اما در نهایت در انتخابات شرکت خواهند کرد.

حداد عادل: جریان اصلاح‌طلب ناز می‌کند اما در نهایت در انتخابات حاضر خواهد شد

غلامعلی حدادعادل، رئیس‌شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با‌اشاره به برگزاری انتخابات سال جاری گفت: بنده از همه مردم در سراسر ایران درخواست می‌کنم که در انتخابات مشارکت داشته باشند، و مشارکت مردم باعث افزایش قدرت سیاسی و اقتدار کشور و ملت ایران خواهد بود.

وی در ادامه افزود: طبعاً حضور ‌اشخاص مختلف با گرایش‌های سیاسی گوناگون یک صحنه رقابتی ایجاد می‌کند که خود این هم انتخابات را جدی‌تر می‌کند و توصیه من به مردم این است که نمایندگانی انتخاب بشوند که بتوانند وظیفه نمایندگی را به نیکوترین وجه انجام بدهند.

رئیس‌شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ادامه گفت: ما نگاهمان این است که بهترین‌ها و مناسب‌ترین افراد را شناسایی کنیم و به مردم معرفی کنیم و از مردم بخواهیم به آنها رای بدهند و مردم هم آزاد‌ اند و خودشان تصمیم می‌گیرند.

وی افزود: ما سعی خواهیم کرد که برای ایجاد یک مجلس کار آمد و مناسب و مجلس انقلابی بتوانیم افراد مناسب را به عنوان فهرست نامزدها در سراسر کشور به مردم معرفی کنیم.

حدادعادل در پایان راجع به برنامه اصلاح‌طلبان اظهار کرد: بعضی از این افراد یک مقداری سختگیری می‌کنند و بعضی‌ها واقع‌بینانه‌تر رفتار می‌کنند اما تصور می‌کنم بعضی از این‌ها مقداری ناز می‌کنند، اما در نهایت در انتخابات شرکت خواهند کرد.

کیهان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها