بروجردی: ‏هرگز‬ مردم از نظام عبور نخواهند کرد

کد خبر: 1238268

رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که بیشترین تعداد انتخابات را در طول عمر نظام خود برگزار کرده است.

بروجردی: ‏هرگز‬ مردم از نظام عبور نخواهند کرد

رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که بیشترین تعداد انتخابات را در طول عمر نظام خود برگزار کرده است.

علاءالدین بروجردی رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مشارکت مردم در انتخابات پیش رو و استقبال متقاضیان از مرحله پیش ثبت‌نام داوطلبی مجلس اظهار داشت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که بیشترین تعداد انتخابات را در طول عمر نظام خود برگزار کرده است.

وی افزود: انتخابات یعنی مردم‌سالاری و تصمیم‌گیری مردم برای آینده خودشان در ابعاد مختلف لذا از انتخاب مقام رهبری گرفته که در چارچوب خبرگان رهبری صورت می‌پذیرد، تا تعیین نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از ارکان مهم نظام و حتی شورای‌های مختلف، هم انتخابات برگزار می‌کنیم.

نماینده ادوار مجلس در خصوص توطئه‌های دشمنان بر علیه انتخابات و نظام جمهوری اسلامی گفت: مردم ما معتقدند خودشان باید سرنوشت خود را رقم بزنند. علیرغم تبلیغاتی که از سوی دشمنان انجام می‌شود و علیرغم کاستی‌های مهم موجود در داخل کشور مخصوصاً در بعد اقتصادی که واقعاً ناراحت کننده است ولی مردم ما با عقل و درایت خود حضور در انتخابات را بر تمام این مشکلات ترجیح می‌دهند و نشان می‌دهند که ملتی هستند که ضرورت تصمیم‌گیری برای آینده خود و کشور را درک کرده‌اند.

رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه درباره نظام و مقبولیت آن نزد مردم اظهار داشت: مردم ما این نظام را به‌وجود آورده‌اند و برای این نظام هزاران شهید داده‌اند. آنها با تمام کاستی‌ها معتقدند که این نظام بهترین نظام است و هرگز از آن عبور نخواهند کرد.

بروجردی در ادامه در خصوص برخی از ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: این نظام، کشور ما را به استقلال رسانده است و مردم ما این را به خوبی دیده‌اند. کسانی که تاریخ را مطالعه می‌کنند این را می‌دانند که در نظام‌های قبلی، آمریکا بر کشور ما مسلط بود و ما با این نظام به استقلال سیاسی رسیده‌ایم.

وی در پایان تأکید کرد: مردم ما برای این نظام سرمایه‌گذاری گسترده‌ای کرده‌اند و قطعاً به دلیل برخی از مشکلات حاضر نمی‌شوند این نظام را نادیده بگیرند و از آن عبور کنند. جمهوری اسلامی دارای همان ارزش‌هایی است که مردم سالیان سال خواستار آن بوده‌اند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها