قالیباف در نطق پیش از دستور:

اجازه نمی‌دهیم ایران دوباره حیات خلوت زورگویان شود / اراده ملت ایران توطئه های دشمنان را خنثی کرده است

کد خبر: 1239665

رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه امروز این اراده ملت ایران است که توطئه های دشمنان را خنثی کرده، گفت: ملت ایران بیدار است و به پشتوانه اتکا به خداوند متعال و با قدرت اندیشه و عمل جوانان خود، هرگز اجازه نخواهد داد تا ایران دوباره حیات خلوت زورگویان عالم شود.

اجازه نمی‌دهیم ایران دوباره حیات خلوت زورگویان شود / اراده ملت ایران توطئه های دشمنان را خنثی کرده است

دکتر محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (یکشنبه، 29 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود، گفت: سالروز کودتای ننگین 28 مرداد یادآور روزهای سیاهی است که اراده سیاست مداران زیاده‌خواه خارجی و سازمان های امنیتی آن ها بر اراده ملت استوار ایران و دولتمردان کشور چیره بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز این اراده ملت ایران است که توطئه های دشمنان را خنثی کرده، نیروهای مسلح کشور اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه اراده ملت قهرمان ایران، دشمنان این آب و خاک را ناامید کرده اند.

وی اضافه کرد: ایالات متحده آمریکا می داند که احساسات و اقدامات ضد آمریکایی در سراسر جهان مستقیما در نتیجه رفتارهای تبهکارانه آن دولت علیه ملت های مظلوم و مستضعف جهان است.

دکترقالیباف با بیان اینکه بیداری ملت ها و شعار مرگ بر آمریکا، حاصل سال ها غارت، کودتا، تحریم های ضد انسانی، جنگ و تهاجم فرهنگی توسط دولت های آمریکا در سراسر دنیا است، افزود: ملت ایران بیدار است و به پشتوانه اتکا به خداوند متعال و با قدرت اندیشه و عمل جوانان خود، هرگز اجازه نخواهد داد تا ایران دوباره حیات خلوت زورگویان عالم شود./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها