قالیباف: اقامهٔ پرشور عزاداری‌ها بار دیگر ثابت کرد که ما ملت امام حسینیم

کد خبر: 1237065

رئیس مجلس: ملت مؤمن ایران اسلامی امسال پرشورتر از گذشته و فراتر از پیش‌بینی‌ها مجالس عزاداری سید و سالار شهیدان را به‌نحو شایسته اقامه کردند. توطئه‌گران و دشمنان ملت ایران، که برای جداکردن این مردم از اهل‌بیت(ع) برنامه‌ریزی کرده بودند، شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد ما ملت امام حسینیم.

قالیباف: اقامهٔ پرشور عزاداری‌ها بار دیگر ثابت کرد که ما ملت امام حسینیم

 محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس:  ملت مؤمن ایران اسلامی امسال پرشورتر از گذشته و فراتر از پیش‌بینی‌ها مجالس عزاداری سید و سالار شهیدان را به‌نحو شایسته اقامه کردند. توطئه‌گران و دشمنان ملت ایران، که برای جداکردن این مردم از اهل‌بیت(ع) برنامه‌ریزی کرده بودند، شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد ما ملت امام حسینیم.

 به‌طور ویژه از تمامی سربازان و پاسداران گمنام امام‌ زمان (عج) و نیروهای جان‌برکف میدانی در فراجا و سایر نهادها که با دقت و هوشمندی توطئه‌ها را خنثی کردند و آرامش و امنیت مردم را در مجالس عزاداری محرم امسال فراهم کردند تشکر می‌کنم و قدردان زحمات ایشان هستیم.

 همچنین سالروز شهادت فرماندهٔ متعهد و متخصص امیر سرلشکر خلبان عباس بابایی را گرامی می‌دارم و به تمامی شهدای پرافتخار نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درود می‌فرستم.

 

حجم ویدیو: 8.09M | مدت زمان ویدیو: 00:01:56 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها