توییتر/ توییت آشنا علیه عارف

کد خبر: 1241109

ماجرای دانشگاه و رفتنی شدن دکتر شریفی‌زارچی انگار بیش از همه برای محمدرضا عارف دردسرساز شده است!

توییتر/ توییت آشنا علیه عارف

گروه سیاست سایت فردا - ماجرای دانشگاه و رفتنی شدن دکتر شریفی‌زارچی انگار بیش از همه برای محمدرضا عارف دردسرساز شده است! سکوت وی در قبال این ماجرا به فهرست بلندبالای سکوت‌های مورد نقد او اضافه شده و وی را در معرض حمله چهره‌های سیاسی جریان اصلاحات قرار داده است. مثلا همین توییت‌های حسام‌الدین آشنا.

photo_6005620081456954409_y

آشنا طی چند توییت از عارف خواسته که نظرش در این باره را بگوید و از سکوت وی انتقاد کرده است. او نوشته: احیانا استادان محترم آقایان دکتر محمدرضا عارف و سعید سهراب‌پور درباره مصاحبه آقای دکتر سعید بهزادی‌پور دبیر محترم هیات اجرایی جذب دانشگاه شریف ملاحظه‌ای ندارند؟! 

وی در توییت بعدی آورده که «ظاهرا دکتر سهراب‌پور نظرشان را اعلام کرده‌اند؛ می‌ماند نظر دکتر عارف!»

چند ساعت بعد و با توجه به ادامه‌دار شدن سکوت عارف اما آشنا با کنایه توییت کرد:

«سر خدا که عارف سالک به کس نگفت

در حیرتم که باده فروش از کجا شنید

یارب کجاست محرم رازی که یک زمان

دل شرح آن دهد که چه گفت و چه‌ها شنید»

در ادمه این انتقادات البته علیرضا خامسیان چهره نزدیک به عارف گفت که «برخلاف جوسازی برخی رسانه ها در ارتباط با حضور دکتر عارف در ترکیب هیات جذب که نیت خوانی ناصواب کردند باید اعلام کنم به دلیل روش و منش دکتر عارف که بیان شد رای ایشان بر ماندگاری آقای دکتر شریفی زارچی و جلوگیری از عدم تمدید قرار داد ایشان بود که در فرصت مقرر بتوانند فرم های تبدیل وضعیت را تکمیل کنند. متأسفانه تنها رای دکتر عارف برای حضور دکتر شریفی زارچی در مقام استادی دانشگاه کافی نبود و اگر مقررات دانشگاه و هیات جذب اجازه می داد مباحث مفصل مطرح شده از جانب دکتر عارف در این جلسه اعلام عمومی می شد.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها