کدخدایی: انتخابات ایران همیشه مورد توجه دشمن بوده است

کد خبر: 1241388

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتخابات ایران، همیشه مورد توجه دشمن بوده است تا بتواند از طریق انتخابات ضربه خود را وارد کند.

کدخدایی: انتخابات ایران همیشه مورد توجه دشمن بوده است

عباسعلی کدخدایی ظهر دوشنبه در همایش فرماندهان و مسؤولان بسیج ادارات خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد: اشکالاتی در قوانین و روش‌های انتخاباتی داریم اما دلیل نمی‌شود که اصل انتخابات را دچار چالش کنیم. باید تلاش کنیم در هر جا هستیم قوانین مؤثر و کارآمدی تدوین و اشکالات برطرف شود. از حضور مردم هم نباید غافل شویم آنچه همیشه باعث افتخار بوده حضور مردم در همه عرصه‌ها و اتکای نظام به مردم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: انتخابات ایران، همیشه مورد توجه دشمن بوده است تا بتواند از طریق انتخابات ضربه خود را وارد کند مثلاً در سال ۸۸ تمام بوق‌های تبلیغاتی خود را برای ضربه زدن به کار گرفتند و از یک سال قبل از آن طرح‌های آنها برای اغتشاش و ادعاهای ناصواب نیمه علنی شده بود.

وی گفت: همه امکانات برای رسیدگی به اعتراضات سال ۸۸ را فراهم کردیم اما هیچکدام را نپذیرفتند و افرادی که مدعی دموکراسی بودند جلو رأی مردم ایستادند. با طراحی دشمن و ساده لوحی و کینه توزی برخی داخلیها شلوغی ایجاد کردند اما با تدابیر رهبر معظم انقلاب و حضور بسیج در میدان‌های مختلف، نقشه دشمن خنثی شد.

کدخدایی افزود: پارسال هم همین هدف را دشمن در اغتشاشات دنبال می‌کرد و منتظر فتح تهران و سقوط نظام بودند اما مدافعان بسیجی امنیت با تفکر دوران دفاع مقدس مقاومت کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال، راهبرد انتخابات را امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت اعلام کردند و باید تلاش کنیم این اهداف تأمین شود در گذشته هم این وضعیت را داشته ایم و آنچه که به ما کمک می‌کند برای انجام وظایف، روحیه بسیجی است.

وی با بیان اینکه ویژگی انقلاب ما الهی و معنوی بودن آن است افزود: پس از انقلاب، تحولی اساسی ایجاد و در نگاه مسؤولان یک نگاه مردمی حاکم شد که نتیجه آن امثال شهید سلیمانی و شهید رجایی به عنوان تربیت شدگان مکتب امام (ره) بودند.

کدخدایی افزود: دشمن از ابتدای انقلاب با جنگ، تحریم و اغتشاش به دنبال براندازی بوده اما به خاطر تفکر بسیجی و مردمی سازی مقاومت راه به جایی نبرده است و حتی خود آنها نیز قبول دارند که تحریم‌ها با شکست رو به رو شد چنان که تحلیلگران خارجی می‌گویند روسیه هم به دنبال این است که ببیند ایران در مقابله با تحریم‌ها چه کار کرده تا همان را استفاده کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در جنگ، کرونا، زلزله، سیل و حفظ امنیت، همیشه بسیج در خط مقدم است و هر کشوری هم که از بسیج الگو گرفت موفق شد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها