کوشکی در گفتگو با «فردا»:

انتخابات اسفند آرایش نیروهای سیاسی را تغییر خواهد داد

کد خبر: 1243156

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: نسل جدید جامعه ایران دنبال جریان سیاسی خودش است تا تفکراتش را در بافت قدرت نمایندگی کند.

انتخابات اسفند آرایش نیروهای سیاسی را تغییر خواهد داد

گروه سیاسی فردا: آرایش گروه ها و ائتلاف های سیاسی برای انتخابات مجلس دوازدهم در حال شکل گیری است؛  سئوال اما اینجاست که کدام یک از این ها می‌توانند نقش موثرتری ایفا کرده یا سهم بیشتری از قدرت و کرسی‌های سبز پارلمان را از آن خود کنند؟ 

محمدصادق کوشکی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره نقش و تأثیرگذاری هر یک از این جریانات و گروه‌ها بر معادلات انتخابات مجلس گفت: انتخابات اسفندماه آرایش نیروها و جریان های سیاسی ایران را خیلی تغییر خواهد داد. تمام جریاناتی که هم اکنون درون قدرت هستند یا بودند، اعم از راست میانه، راست سنتی، راست پرسرعت، راست کم سرعت و جریانات چپ، در انتخابات مجلس دوازدهم دچار چالش جدی می شوند.

وی با بیان اینکه در انتخابات اسفندماه شاهد ظهور چهره ها و رویش جریان های جدید سیاسی خواهیم بود، افزود: جریانات موجود دیگر پاسخگوی نسل جدید جامعه ایران نیستند. آنها نه نسل های دهه هفتادی، هشتادی و نودی را می فهمند و نه ارتباطی با آنها دارند. البته وانمود می کنند که با نسل جدید ارتباط دارند اما در واقعیت این طور نیست.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه جریانات کنونی کشور بخش زیادی از هواداران خودشان را از دست داده اند، اظهار کرد: هواداران آنها در جستجوی جریانات جدید و نیروهای تازه هستند. علاوه بر این، نسل جدید جامعه ایران نیز دنبال جریان سیاسی خودش است تا تفکراتش را در بافت قدرت نمایندگی کند بنابراین نسل جدید و نسل های قبلی جامعه ایران دنبال چهره ها و جریانات سیاسی جدیدی هستند که موجب برون رفت از وضعیت فعلی شوند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها