صدرالحسینی در گفتگو با «فردا»:

ادعای روحانی فقط جنبه انتخاباتی دارد/ 2 سال حرفی برای گفتن نداشتند حالا موضوع معامله نامعلوم با ترامپ بدعهد را مطرح می‌کنند

کد خبر: 1243941

یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: تکرار و یادآوری موضوع برجام جنبه های تبلیغاتی با هدف تأثیرگذاری بر معادلات انتخابات مجلس دارد تا برای فهرست مدنظرشان فرصت جلب توجه ایجاد کنند.

ادعای روحانی فقط جنبه انتخاباتی دارد/ 2 سال حرفی برای گفتن نداشتند حالا موضوع معامله نامعلوم با ترامپ بدعهد را مطرح می‌کنند

گروه سیاسی فردا: اخیرا حسن روحانی، رئیس دولت یازدهم و دوازدهم مدعی شده که اگر با ترامپ فقط در موضوع سوریه تعامل می کردیم، او حاضر بود از خواست هایش در موضوع موشک و منطقه صرف نظر و به برجام برگردد.

سیدرضا صدرالحسینی در گفتگو با خبرنگار «فردا» درباره ادعاهای اخیر حسن روحانی مبنی بر عقب‌نشینی های ترامپ برای بازگشت به برجام گفت: در دوسال گذشته جهت گیری سیاست خارجی دولت سیزدهم کاملا براساس مصالح و منافع ملی حرکت های رو به جلویی را در حال پیگیری است.

وی افزود: تعجب از کسانی است که پس از دو سال تحویل مسئولیت، موضوعاتی را مطرح می کنند که بیشتر جنبه انتخاباتی دارد. معتقدم این ادعاها نمی توانند در راستای تأمین منافع ملی و افزایش امنیت ملی تأثیری را بر اتمسفر سیاسی کشور داشته باشد. به نظر می آید نپرداختن به مباحث اینچنینی بهترین نسخه در مقابل ادعاهای این افراد است.

این کارشناس مسائل سیاست خارجی تأکید کرد: آقایان دو سال حرفی برای گفتن نداشتند و حالا این چنین ادعاهایی را مطرح می کنند. تکرار و یادآوری موضوع برجام جنبه های تبلیغاتی با هدف تأثیرگذاری بر معادلات انتخابات مجلس دارد تا برای فهرست مدنظرشان فرصت جلب توجه ایجاد کنند.

صدرالحسینی یادآور شد: در شرایطی که ملت و دولت سوریه توانسته با همکاری مقاومت سرافرازانه در حال بازگشت‌ به جهان عرب و تأثیرگذاری بیشتر در محور مقاومت و اذاله رژیم منحوس صهیونیستی باشد، بیان مطالبی دال بر معامله نامعلوم با دولت های بدعهدی همچون ترامپ چه تأثیری می‌تواند در تأمین منافع ملی داشته باشد؟!

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها