محمدجواد جمالی در گفتگو با «فردا»:

عاقبت خوبی در انتظار اصلاح‌طلبان رادیکال نیست

کد خبر: 1246356

یک فعال سیاسی گفت: متأسفانه نیروهای رادیکال و تندرو اصلاحات قصد تحریم انتخابات را دارند و با اپوزیسیون برانداز همراهی نشان می‌دهند که عاقبت خوبی در انتظارشان نخواهد بود.

عاقبت خوبی در انتظار اصلاح‌طلبان رادیکال نیست

گروه سیاسی فردا: اصلاح‌طلبان رادیکال بر طبل تحریم و قهر از صندوق رأی می‌کوبند اما عقلای این جریان تنها راه پیش‌روی این جریان سیاسی را مشارکت در انتخابات می‌دانند.

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره راه‌های پیش روی اصلاح طلبان برای سیاست ورزی گفت: هر جریان سیاسی در چارچوب قوانین کشور برای کسب کرسی های قدرت تلاش می کند تا پیشنهادهایی را که برای حل مشکلات یا پاسخ به خواسته های مردم در ذهن دارد عملیاتی کند.

وی با بیان اینکه حضور در صحنه انتخابات دو وجه دارد شکست و پیروزی، افزود: اگر حتی یک جریان سیاسی در انتخابات شکست بخورد، برایش یک فضای سیاسی باز می شود چراکه حرف، پیشنهاد و برنامه اش را نزد افکارعمومی تشریح کرده و این می تواند برایش در آینده یک ظرفیت سیاسی و اجتماعی ایجاد کند.

فعال سیاسی با بیان اینکه نیروهای جریان اصلاحات چاره ای جز شرکت در انتخابات ندارند، اظهار کرد: هر چند نقدهایی به مسئولان کشور وجود دارد ولی قهر از صندوق رأی و تحریم انتخابات، معنا و مفهوم فعالیت در خارج از کانال ها و نظام قانونی کشور را به ذهن متبادر می کند. متأسفانه نیروهای رادیکال و تندرو اصلاحات قصد تحریم انتخابات را دارند و با اپوزیسیون برانداز همراهی نشان می دهند که عاقبت خوبی در انتظارشان نخواهد بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها