نقدعلی: باید برای ساماندهی اتباع خارجی در کشور تصمیم‌گیری شود

کد خبر: 1247694

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس درباره عدم ساماندهی اتباع خارجی در کشور، گفت: باید توضیحی ارائه شود که در باب ساماندهی اتباع خارجی و هجوم آنان به کشور چه تصمیمی از سوی مسئولان اتخاذ شده است.

نقدعلی: باید برای ساماندهی اتباع خارجی در کشور تصمیم‌گیری شود

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه ۱۰ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی درباره عدم ساماندهی اتباع خارجی در کشور، گفت: این موضوع باعث خدشه‌دار شدن امنیت کشور به خصوص در حوزه آموزش و پرورش شده و اکنون این سوال مطرح است که آیا درباره اتباع خارجی تصمیم‌گیری خواهد شد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز موضوع اتباع نقل مجالس و اعتراضات مردمی است، بیان کرد: مردم حوزه انتخابیه بنده از هجوم اتباع به مدارس که به ویژه جا را برای دانش‌آموزان ایرانی تنگ کرده است، نارضایتی دارند، لذا باید در این خصوص برنامه‌ای داده شود.

وی قصه هجوم اتباع را موضوعی در صدر رسانه‌ها عنوان و تصریح کرد: این موضوع باعث اعتراض عمومی شده که باید به آن رسیدگی شود. بنده از رئیس مجلس شورای اسلامی انتظار دارم که توضیحی ارائه کند که در باب ساماندهی اتباع خارجی و هجوم آنان به کشور چه تصمیمی از سوی مسئولان اتخاذ شده است.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها