وجود ۴۰هزار واجد شرایط ثبت نام انتخابات مجلس در کشور

کد خبر: 1251000

وزیر کشور گفت: ۴۰ هزار واجد شرایط ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور وجود دارد که امروز نخستین روز ثبت نام آنها است و امیدواریم بتوانیم انتخابات باشکوهی را رقم بزنیم.

 وجود ۴۰هزار واجد شرایط ثبت نام انتخابات مجلس در کشور

 احمد وحیدی عصر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان با اشاره به پیروزی‌های مقاومت در ایام اخیر اظهار کرد: امروز اوج مظلومیت و ایثار را از ملت فلسطین و اوج خباثت را از رژیم صهیونیستی شاهد هستیم.

وی با اشاره به بازدیدهایی که از استان گلستان در سفر یک روزه انجام داد، اضافه کرد: خوشبختانه اقدامات انجام شده در استان بخصوص در مسئله خلیج گرگان بسیار خوب بوده است.

وزیر کشور گفت: نگرانی‌های کوتاه مدت در مسئله خلیج گرگان وجود داشت برطرف شده و باید به فکر اقدامات بلند مدت باشیم.

وحیدی بیان کرد: حل مشکل پتروشیمی خبر خوشی بود که با تلاش دولت و دیگر قوا انجام شده است.

وحیدی بیان کرد: اقدامات انجام شده در استان گلستان در زمینه شیلات و آبزی‌پروری بسیار خوب بوده و ظرفیت بزرگی در این بخش در استان گلستان وجود دارد.

وی در بخش دیگری تاکید کرد: خوشبختانه با وجود تلاش‌های گسترده دولت که سعی دارند امنیت استان را بر هم بزنند، با اقدامات دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی امنیت استان بسیار خوب و مطلوب است.

وزیر کشور گفت: وجود این وحدت و اتحاد در استان گلستان ارزشمند است و وجود شرایط امن مرزی در استان گلستان نعمت ارزشمندی است.

وحیدی گفت: خدا را شاکرم که این احساس تلاش و بالندگی و حرکت رو به جلو در استان لمس می‌شود.

وی افزود: همچنان مردم انتظار تلاش بیشتر و اقدامات سرمایه‌گذاری بیشتر دارند و دولت تلاش می‌کند خدمات مطلوبی را برای مردم داشته باشد.

وزیر کشور در خصوص توجه به موضوع آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: این موضوع دغدغه دولت است و تلاش خواهیم کرد اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وحیدی با اشاره به آغاز ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۰ هزار نفر در کشور شرایط ثبت نام برای رقابت انتخاباتی دارند و امیدواریم انتخابات باشکوهی را رقم بزنیم./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها