محمدباقر قالیباف در جلسه علنی مجلس:

مسئولان وزارت کشور برای افزایش زمان ثبت نام تدبیری کنند

کد خبر: 1251645

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سامانه ثبت نام داوطلبین دوازدهمین دوره مجلس هم اکنون به طور متوسط زمان زیادی می‌برد تا داوطلب بتواند در آن ثبت نام کند. از ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر است و بعد از آن سامانه دیگر پاسخگو نیست با توجه به زمان کم این توجه را مسئولان وزارت کشور داشته باشند.

مسئولان وزارت کشور برای افزایش زمان ثبت نام تدبیری کنند

 رئیس مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه فرآیند قانون باید در مورد ثبت‌نام داوطلبان برای دوره دوازدهم مجلس رعایت شود، گفت: نباید اطلاعاتی اضافه بر آنچه در قانون بوده در سامانه از داوطلبان دریافت شود.

دکتر محمدباقر قالیباف در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه 1 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود ضمن تشکر از وزیر کشور و مسئولان ستاد انتخابات بابت ثبت‌نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی برای دوره دوازدهم، گفت: نیاز است نکاتی را مطرح کنم یکی اینکه اطلاعاتی در آن فرمت‌ها از نامزدهای انتخاباتی دریافت می‌شود که این اطلاعات اضافه بر اطلاعاتی است که در قانون مورد نیاز بوده البته برخی اطلاعات را بعد از اینکه داوطلبان، منتخب شدند باید در سامانه بارگذاری کنند و حتما باید این اطلاعات را در اختیار بگذارند و قانون نیز این موضوع را مشخص کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما باید توجه شود که فرآیند قانون دقیقا رعایت شده و پیش برود و از سویی چند ساعت زمان می‌برد تا داوطلبان در سامانه ثبت‌نام کنند و سامانه از صبح تا ساعت 6 عصر پاسخگو بوده و پس از آن این سامانه تا روز بعد پاسخگو نیست بنابراین با توجه به زمان کم امیدواریم مسئولان مربوطه به این موضوع توجه داشته باشند./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها