تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

کد خبر: 1252005

عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.


تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

احمد نادری در نشست علنی نوبت سوم امروز (سه‌شنبه، 2 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.

تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت به وزیر نیرو؛ درباره ضرورت تسریع در احداث تصفیه خانه دو شهر نلاس شهرستان سردشت، همچنین در مورد ضرورت رسیدگی و ساماندهی وضعیت 52 روستای شهرستان سردشت که با تنش آبی روبه رو هستند و همچنین تذکر به وزیر نیرو؛ در مورد ضرورت تسریع در ترمیم و تکمیل تاج آبگیر تصفیه خانه سردشت.

تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ و تعداد 29 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت درباره ضرورت استخدام پرستاران و رفع مشکل کمبود پرستار در کشور، همچنین تذکر به رئیس جمهور؛ درباره لزوم تسریع در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان البرز، همچنین تذکر این نماینده و تعداد 18 نفر از نمایندگان به وزیر کشور؛ لزوم تسریع در پرداخت خسارات سیل ناریان در طالقان.

تذکر مجتبی بخشی پور نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو به وزیر جهاد کشاورزی؛ درباره ضرورت پیگیری و تعیین تکلیف وضعیت استخدام و تداوم خدمت ناظرین جهاد کشاورزی و منابع طبیعی.

تذکر منصورعلی زارعی کیاپی نماینده ساری و میاندرود و تعداد 25 نفر از نمایندگان به وزیر صمت؛ لزوم توجه به نوسازی ناوگان تراکتورهای کشور، همچنین تذکر این نماینده و 12 نفر از نمایندگان به وزیر کشور؛ درباره ضرورت تکمیل صنعت زباله سوز در شهرستان های ساری و میاندرود، همچنین تذکر به وزیر گردشگری؛ درباره لزوم پاسخگویی در خصوص عدم ثبات مدیریتی در گردشگری استان مازندران.

تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور به وزیر بهداشت؛ درباره ضرورت رسیدگی و برخورد قانونی با تخلفات رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، همچنین تذکر این نماینده به وزیر صمت؛ درباره لزوم برخورد قانونی با تخلفات شرکت اگزوز خودرو نیشابور در زیرمجموعه ایران خودرو.

تذکر مجتبی بخشی پور نماینده اسلام آباد  غرب به وزیر جهاد کشاورزی؛ درباره لزوم تسریع در صدور سند اراضی کشاورزی و باغات مردم گهواره و ریجاب از توابع شهرستان های دالاهو و بخش مرکزی اسلام آباد غرب.

تذکر هاجر چنارانی نماینده نیشابور و تعداد 21 نفر از نمایندگان به سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد درباره لزوم استفاده از تمام ظرفیت های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی.

تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور به رئیس جمهور؛ در مورد لزوم رسیدگی به اخراج رئیس شورای کارگری شرکت اگزوز خودروی نیشابور پس از افشای فساد مالی و تخلفات این شرکت.

تذکر پرویز اوسطی نماینده قروه و دهگلان و تعداد 12 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو؛ درباره ضرورت تسریع در شروع عملیات اجرایی احداث شبکه فاضلاب شهر دلبران شهرستان قروه.

تذکر امیرقلی جعفری بروجنی و تعداد 14 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور؛ در مورد لزوم تسریع در تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری.

تذکر پرویز اوسطی و تعداد 25 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو؛ در خصوص ضرورت بازنگری در تمدید دوره قطعی برق و کاهش خسارات کشاورزی.

تذکر کمال حسین‌پور به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی: ضرورت تسریع در تخصیص سهام عدالت به جاماندگان این طرح. همچنین تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت تذکر به خودروسازان درباره تأمین به موقع خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان.  تذکر به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: عدم افزایش شهریه‌های دانشگاه‌های دولتی و آزاد در سال تحصیلی پیش رو و نظارت دقیق بر اجرای آن.

تذکر شهباز حسن‌پور بیگلری به وزیر کشور: لزوم ساماندهی و تعیین تکلیف مهاجران غیرقانونی در کشور. همچنین تذکر به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تحقق‌بخشیدن به وعده دولت در حوزه ساخت مسکن.

تذکر جعفر قادری به همراه 13 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در اجرای ریل‌های اول و دوم کمربندی جاده‌ای شیراز. همچنین تذکر به همراه 13 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تسریع در استقرار آموزش و پرورش در شهر صدرا در استان فارس.

تذکر علی حدادی به همراه 12 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام در شهرستان ساوجبلاغ. همچنین تذکر به همراه 13 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام در شهرستان نظرآباد. همچنین تذکر به همراه 13 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام در شهرستان چهارباغ.

تذکر منصورعلی زارعی کیاپی به همراه 33 نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم تخصیص خط اعتباری مستقل برای سرمایه‌گذاری در صنایع تبدیل بخش کشاورزی.

تذکر جلیل رحیمی جهان آبادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: لزوم بازنگری درباره توقف روند اخراج اساتید دانشگاه‌ها.

تذکر محمدصالح جوکار به همراه 16 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در شروع احداث آزادراه نطنز- اردکان- یزد- سیرجان.

تذکر محمدمهدی زاهدی به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در تکمیل دو بانده شدن مسیر کرمان – راور. همچنین تذکر به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت دوبانده کردن مسیر پر تردد گردشگری کرمان -  شهداد.

تذکر محمدرضا احمدی به همراه 16 نفر از نمایندگان به وزیر کشور و رئیس جمهور: لزوم تحقق وعده رئیس جمهور به مسئولان استان گیلان در خصوص رفع مشکلات ناشی از پسماند زباله سراوان.

تذکر محمدعلی محسنی بندپی به وزیر آموزش و پرورش: لزوم رسیدگی به ترک زودهنگام منطقه محل خدمت توسط معلمان تعهددار.

تذکر پرویز اوسطی به همراه 12 نفر از نمایندگان به کشور: لزوم تخصیص ماشین آلات خدمات و عمرانی مورد نیاز شهرداری شهر مالوجه در شهرستان قروه.

تذکر مجتبی بخشی‌پور به وزیر دادگستری: لزوم چاره‌اندیشی برای قطعی‌های مکرر سامانه ثبت الکترونیک دفاتر ازدواج و طلاق و دفاتر اسناد رسمی. همچنین تذکر به وزیر صمت: لزوم چاره‌اندیشی برای پیام دادن به خام‌فروشی محصولات معادن شهرستان اسلام آباد غرب.

تذکر غلامعلی کوهساری به همراه 12 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در بهسازی مسیر آزادشهر به شاهرود و تذکر این نماینده به همراه 14 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان: لزوم تسریع در آغاز ارتقاء بیمارستان 130 تختخوابی آزادشهر. همچنین تذکر به همراه 11 نفر از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت تسریع در ساخت و تکمیل مجتمع‌های فرهنگی آزادشهر و خان ببین.

تذکر شهباز حسن‌پور به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تعیین تکلیف اجرای مصوبات دور اول رئیس جمهور به استان کرمان. تذکر این نماینده به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تعیین تکلیف طرح‌های ملی راه‌های روستایی در سطح کشور. همچنین تذکر به وزیر اقتصاد و دارایی: ضرورت مشخص کردن وضعیت جاماندگان سهام عدالت.

تذکر صدیف بدری به رئیس جمهور و وزیر کشور: لزوم رسیدگی به عدم پرداخت سهم شهرداری‌ها از محل وصولی مالیات بر ارزش افزوده در 5 ماه گذشته.

تذکر کمال حسین‌پور به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت رسیدگی به تفاوت حقوق دریافتی بین نیروهای خدماتی در آموزش و پرورش و سایر نیروها و ترمیم حقوق سرایداران و خدمتگزاران شاغل در مدارس. همچنین تذکر به وزیر آموزش و پرورش و رئیس جمهور: ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات فرهنگیان. همچنین تدکر به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج افراد در نوبت انتظار.

تذکر علی حدادی به همراه 12 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در تکمیل تونل جاده جدید هشتگرد – طالقان. همچنین تذکر به همراه 35 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم پاسخگویی در خصوص علت عدم نظارت و ساماندهی بازار و افزایش قیمت کالاهای اساسی. همچنین تذکر به همراه جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم تسریع در تکمیل ورزشگاه 5 هزار نفری شهر هشتگرد.

تذکر منصورعلی زارعی کیاپی به همراه 14 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تأمین مسکن برای جوانان در استان مازندران. همچنین تذکر به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان: لزوم به کارگیری نیروهای متعهد و انقلابی در مدیریت علوم پزشکی مازندران./ خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها