زهره الهیان خواستار اخراج رژیم صهیونیستی از مجامع بین‌المللی شد

کد خبر: 1252184

رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه ای خطاب به رئیس کمیسیون مقم زن سازمان ملل در مورد وضعیت زنان فلسطینی هشدار داد و گفت: عدم صلاحیت رژیم صهیونیستی در عضویت این کمیسیون را طی گزارش مکتوب به دبیرکل و مجمع عمومی اعلام و خواستار اخراج رژیم صهیونیستی از این کمیسیون شوید.

زهره الهیان خواستار اخراج رژیم صهیونیستی از مجامع بین‌المللی شد

رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه ای خطاب به رئیس کمیسیون مقم زن سازمان ملل در مورد وضعیت زنان فلسطینی هشدار داد و گفت: عدم صلاحیت رژیم صهیونیستی در عضویت این کمیسیون را طی گزارش مکتوب به دبیرکل و مجمع عمومی اعلام و خواستار اخراج رژیم صهیونیستی از این کمیسیون شوید.

زهره الهیان رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پیامی خطاب به رئیس کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد در مورد وضعیت زنان و کودکان فلسطینی هشدار داد و گفت: با توجه به قطعنامه 1325 و با علم به کُشتار زنان و کودکان فلسطینی توسط رژیم جعلی صهیونیستی، عدم صلاحیت این رژیم برای عضویت در آن کمیسیون را طی گزارش مکتوب به دبیرکل و مجمع عمومی اعلام فرمایند و خواستار اخراج رژیم صهیونیستی از این کمیسیون شوند.

متن پیام به شرح زیر است:

ماتو جویینی عزیز،

رئیس محترم کمیسیون مقم زن سازمان ملل متحد

 عالیجناب؛

در ابتدا مایلم از طرف خود و همکارانم در مجلس شورای اسلامی ایران، سلام و درود خود را به شما ابلاغ نمایم. همانگونه که مستحضرید؛ رژیم اشغالگر صهیونیستی بار دیگر با استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی علیه غیرنظامیان بی‌دفاع همچون زنان و کودکان یورش برده و این‌گونه در مقابل دیدگان جهانیان به نقض سیستماتیک و فاحش قوانین بین المللی بشردوستانه و حقوق بشری اقدام نموده است.

تا به این لحظه که به شما نامه می‌نویسم، 5791 فلسطینی از 7 اکتبر سال جاری توسط رژیم غاصب صهیونیستی در غزه به خاک و خون کشیده شده‌اند که 70 درصد کشته‌شدگان و نیمی از مجروحان را زنان و کودکان بیگناه تشکیل می‌دهند.

هر 15 دقیقه، یک زن و کودک بیگناه فلسطینی توسط رژیم آپارتاید صهیونیستی کُشته می‌شود و یک میلیون آواره شده‌اند که نیمی از آنان زنان و کودکانی هستند که به آب، غذا، دارو و سایر نیازهای اولیه دسترسی ندارند. این جنایت هولناک بشری در قرن 21، در برابر چشم آزادی‌خواهان جهان اتفاق افتاده است، لذا سانسور خبری و شانتاژ رسانه‌ای نیز سایه بر این نسل‌کشی بی‌سابقه نخواهد انداخت.

رژیم آپارتاید صهیونیستی با زیر پا گذاردن تمامی قوانین بین‌المللی در حمله به بیمارستان، مدرسه، کلیسا و مسجد؛ ضمن نقض مفاد کنوانسیون چهارم ژنو، حقوق بین المللی بشر دوستانه و ارتکاب جرایم جنگی متعدد، عدم صلاحیت خویش برای عضویت در مجامع بین‌المللی را بر همگان آشکار نمود.

عدم شناسایی این رژیم جعلی توسط جمهوری اسلامی ایران، از ابتدا به دلیل ماهیت جنایتکارانه و نظام آپارتایدی آن بود. علیرغم تلاش‌های رسانه‌ای این رژیم و حامیانش، امروز وجدان روشن بین مردم جهان، پذیرای روایت سازی جعلی این رژیم و تغییر جای قربانی و جانی نخواهد بود. امروز سازمان ملل متحد در برابر یک آزمون تاریخی درخصوص اعتبار خود در سطح جهان قرار گرفته که آن اخراج به حق رژیم کودک کش صهیونیستی از نهادهای بین‌المللی است، زیرا این سازمان با هدف حفظ صلح و امنیت بین‌المللی تاسیس شد و برای احیای هویت خود، ضرورت دارد با ناقضان صلح و امنیت بین‌المللی مقابله جدی نماید.

اکنون زمان آن فرا رسیده که سازمان ملل متحد با اقدام به موقع و شایسته، خط بطلانی بر روی اتهام تبدیل شدن آن به ابزار سیاسی قدرتمندان بکشد.

بدین وسیله از جنابعالی به عنوان یک آزادی‌خواه و بالاترین مقام نظارتی حوزه زنان در سازمان ملل متحد درخواست می‌شود، با توجه به قطعنامه 1325 و با علم به کشتار زنان و کودکان فلسطینی توسط رژیم جعلی صهیونیستی، عدم صلاحیت این رژیم برای عضویت در آن کمیسیون را طی گزارش مکتوب به دبیرکل و مجمع عمومی اعلام فرمایند و خواستار اخراج رژیم صهیونیستی از این کمیسیون شوند.

امیدوارم این نهاد بین المللی در این شرایط بحرانی بتواند با اهتمام بیشتری در راستای احقاق حقوق اولیه و طبیعی از دست رفته مردم ستمدیده غزه به ویژه زنان این سرزمین، در جهت رعایت قوانین و مقررات بین المللی بشردوستانه و حقوق بشری اقدام عاجل به عمل آورد.

فرصت را مغتنم شمرده احترامات فائقه را تجدید می نمایم.

 زهره الهیان

رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی ایران/خانه ملت

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها