در دیدار با گروه‌های فلسطینی مستقر در سوریه؛

عزیزی: حمایت از محور مقاومت را تکلیف دینی خود می‌دانیم

کد خبر: 1253304

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس آزادی قدس شریف را برای ایران یک اقدام راهبردی دانست و گفت: آزادی قدس شریف شعار نیست و ما حمایت از محور مقاومت را تکلیف دینی خود می‌دانیم.

عزیزی:  حمایت از محور مقاومت را تکلیف دینی خود می‌دانیم

ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه مرتضی محمودوند و سیداحمد آوائی از دیگر اعضای این کمیسیون در جریان سفر به دمشق، با گروه های فلسطینی حاضر در سوریه دیدار و گفتگو کردند.

عزیزی در این دیدار با بیان اینکه آزادی قدس شریف برای جمهوری اسلامی ایران یک شعار نیست بلکه یک اقدام راهبردی بوده، هست و خواهد بود، عنوان کرد: ایران حمایت از محور مقاومت را تکلیف دینی خود می‌داند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه امروز غزه و عملیات طوفان الاقصی نماد مقاومت در برابر دشمنان بشریت بوده و غزه آوردگاه حق و باطل است، تصریح کرد: دیپلماسی ایران برای حمایت از محور مقاومت و مردم غزه است دولت و مجلس با اعزام گروه‌هایی به سطح منطقه و مجامع بین‌المللی درصدد تبیین شرایط هستند.

خالد عبدالمجید دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین، محمد قیس رئیس حزب بعث فلسطین(صاعقه)، ابوحازم الصغیر دبیرکل فتح انتفاضه، حسن عبدالحمید عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک، عمر مراد و ساهر الطاهر از اعضای دفتر سیاسی جبهه شعبیه، محمد البحیصی رئیس انجمن دوستی ایران فلسطین، ابومجاهد نماینده جهاد اسلامی، ابومصطفی رانر عضو دفتر سیاسی جبهه قیاده عام به نمایندگی از گروه های فلسطینی حاضر در سوریه در این دیدار حضور داشتند./ خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها