سفیر یمن : ما از آمریکا نمی‌ترسیم / آمادگی داریم رژیم صهیونیستی را متوقف کنیم

کد خبر: 1253510

سفیر یمن در کشورمان گفت: حملات نظامی یمن به صهیونیست‌ها تا توقف جنایات این ائتلاف وحشیانه در غزه، بیش‌تر و بیش‌تر خواهد شد.

سفیر یمن : ما از آمریکا نمی‌ترسیم / آمادگی داریم رژیم صهیونیستی را متوقف کنیم

ابراهیم الدیلمی سفیر یمن نزد کشورمان ضمن تشریح اقدام روز گذشته نیروهای مسلح یمن در پاسخ نظامی به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان گفت: ارتش جمهوری یمن و ملت یمن پاسخ نظامی به جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینان را شروع کردند. پیش‌تر نیز سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن اعلام‌کرده بود اگر جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینان استمرار یابد وارد میدان خواهیم شد.

وی افزود: هدف از این حمله که به درخواست ملت عزیز یمن آغاز شده است، توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و ساکنین غزه است.

سفیر یمن در تهران تصریح کرد: در واقع همه‌ی کافرین ائتلاف کردند و ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم که آن‌ها علیه فلسطینیان جنایت کنند و ما فقط به آن‌ها نگاه کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: البته ما آمادگی داریم و برای آزادی فلسطین و توقف جنایات رژیم صهیونیستی چند استراتژی داریم.

خرید کالاهای صهیونیستی و آمریکایی متوقف شود

الدیلمی در تشریح پیام یمن به دیگر کشورهای اسلامی تصریح کرد: پیام ما به کشورهای مسلمان این است که الان وقت آن است که همه باید با هم پشت ملت فلسطین بایستیم و از آن‌ها حمایت کنیم. کشورهای اسلامی حتی اگر نمی‌توانند وارد میدان جنگ نظامی شوند، چند گزینه دیگر نیز وجود دارد که می‌توانند از آن استفاده کنند. باید نفت فروشی کشورهای مسلمان به رژیم صهیونیستی و خرید کالاهای صهیونیستی و آمریکایی متوقف شود و به مقاومت فلسطینی‌ها باید بالاتر از حد توان کمک کرد. ملت‌های اسلامی باید با حضور در خیابان‌ها تظاهرات و راهپیمایی کنند.

سفیر یمن در تهران گفت: همانطور که از ابتدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه اعلام شد، یمن از فلسطینیان حمایت می‌کند؛ لذا حملات نظامی یمن به صهیونیست‌ها تا توقف جنایات این ائتلاف وحشیانه در غزه بیش‌تر و بیش‌تر خواهد شد.

الدیلمی در پایان نیز خطاب به آمریکایی‌ها گفت: پیام ما به آمریکایی‌ها که به منطقه آمدند تا ملت‌های مسلمان را بترسانند نیز این است که ما از آن‌ها نمی‌ترسیم و ما آمادگی داریم که رژیم صهیونیستی را متوقف کنیم. به آمریکا و غربی‌ها می‌گوئیم شما روی اسب ورشکسته شرط بستید که بالاخره ان‌شاءالله نابود خواهد شد.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها