خلجی: دشمن امروز نقاط قوت نظام را هدف گرفته است

کد خبر: 1255305

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: در حوادث سال گذشته به خاطر تاخیر در روایت و یک غفلت از رفع شبهه متحمل خسارت سنگین شدیم.

خلجی: دشمن امروز نقاط قوت نظام را هدف گرفته است

سپهر خلجی در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی، با بیان اینکه درگیر جنگ نفسگیر روایت‌ها هستیم، اظهار کرد: در این جنگ اگر نتوانیم واقعیت‌ها را درست روایت کنیم، واکنش ما انفعالی می‌شود و متحمل هزینه‌های سنگینی خواهیم شد. در حوادث سال گذشته به خاطر تاخیر در روایت و یک غفلت در رفع شبهه متحمل خسارت سنگین شدیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، با بیان اینکه آنچه امروز رخ می‌دهد یک جنگ ترکیبی با تمرکز بر رسانه و اقتصاد است افزود: میدان این جنگ، افکار عمومی است. دشمن تلاش می‌کند تصویری ناکارآمد و ناتوان از دولت ارائه دهد، بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای خنثی‌سازی این تاکتیک دشمن ضروری است.

وی در ادامه با تاکید بر روایت‌گری مقایسه‌ای، گفت: باید برای مردم تبیین شود که دولت را در چه وضعیتی تحویل گرفتیم. کشور را زمانی تحویل گرفتیم که مرگ و میر های کرونایی به روزانه ۷۰۰ نفر می رسید. مدارس و دانشگاه‌ها و کسب و کارها تعطیل بود. فضای یاس و ناامیدی حاکم بود. رشد تولید متوقف شده بود و نفوذ نا امیدی در عالی‌ترین سطح را نیز شاهد بودیم.

خلجی با بیان اینکه آرایش رسانه‌ای دشمن تغییر کرده و شکل آفندی به خود گرفته است، گفت: دشمن امروز نقاط قوت از جمله توان هسته‌ای و حماسه اربعین را هدف قرار داده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها