پایان بررسی لایحه برنامه هفتم تا آخر هفته

کد خبر: 1255409

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: جلسات صحن در هفته جاری به صورت دو نوبت و در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه برگزار خواهد شد تا کار بررسی برنامه هفتم توسعه به پایان برسد.

پایان بررسی لایحه برنامه هفتم تا آخر هفته

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: کار بررسی و تصویب گزارش کمیسیون تلفیق در باره برنامه هفتم توسعه تا پایان هفته جاری به پایان می‌رسد.

وی افزود: برای همین منظور جلسات صحن در هفته جاری نیز به صورت دو نوبت صبح و عصر و در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه برگزار خواهد شد تا کار تصویب برنامه هفتم توسعه به پایان برسد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پس از تصویب برنامه هفتم، گزارش آن برای اعلام نظر به شورای نگهبان ارسال خواهد شد و شورای نگهبان طبق قانون 10 روز فرصت دارد تا نظر نهایی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در باره برنامه هفتم توسعه به مجلس ارائه کند.

سلیمی خاطرنشان کرد: البته با توجه به حجم بالای متن برنامه و همچنین طبق قانون، شورای نگهبان می‌تواند فرصت 10 روزه خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای بررسی لایحه برنامه به مدت 10 روز دیگر تمدید کند.

وی افزود: پس از بررسی برنامه هفتم توسعه در شورای نگهبان و اصلاح ایرادات احتمالی در مجلس و تصویب نهایی برنامه هفتم توسعه، این برنامه به عنوان قانون برای اجرا به دولت ابلاغ خواهد شد./ فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها