دریادار سیاری: مدرن‌ترین تجهیزات نظامی را داریم / آموزش رمز پیروزی در عملیات است

کد خبر: 1256093

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: امروز با وجود تمامی تحریم‌ها در تأمین تجهیزات مورد نیاز دفاعی روی پای خود ایستاده‌ایم و این نشان می‌دهد که ما توانسته‌ایم شعار «ما می‌توانیم» را به واسطه نیروی انسانی کیفی، تحقق ببخشیم.

دریادار سیاری: مدرن‌ترین تجهیزات نظامی را داریم / آموزش رمز پیروزی در عملیات است

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای محتوای آموزش الکترونیکی و تربیتی که در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد، با بیان اینکه امروز نسلی پر افتخار در ارتش در حال آموزش و رشد هستند، اظهار داشت: قطعاً چنین نسلی آینده ارتش را تأمین خواهند کرد.

امیر دریادار سیاری با تأکید بر اینکه آموزش رمز پیروزی در عملیات است، عنوان کرد: هر قدر آموزش و تربیت ما قوی باشد، قطعاً در عملیات‌ها پیروز خواهیم شد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: مهم‌ترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی است و اگر نیروی انسانی کارآمد داشته باشیم، می‌توانیم در برابر تهدیدات بهترین واکنش را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ساخت ناوشکن‌ها، پهپادها و هواپیماها حاصل تفکر نیروی انسانی است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که اگر بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات را داشته باشیم، اما نیروی کیفی برای استفاده از آن‌ها نداشته باشیم، قطعاً این تجهیزات از بین خواهد رفت.

امیر دریادار سیاری اظهارکرد: نیروی انسانی کیفی در ارتش با وجود تمامی محرومیت‌ها توانسته با اتکا به توان خود به بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات دست پیدا کند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش بیان کرد: امروز با وجود تمامی تحریم‌ها در تأمین تجهیزات مورد نیاز دفاعی روی پای خود ایستاده‌ایم و این نشان می‌دهد که ما توانسته‌ایم شعار «ما می‌توانیم» را به واسطه نیروی انسانی کیفی، تحقق ببخشیم.

وی یادآور شد: عملیات «حمله به اچ ۳» توسط همین نیروهای شجاع و کیفی انجام شد و دنیا همچنان در حیرت چگونگی انجام این عملیات است و آن را در دانشگاه‌های خود تدریس می‌کنند.

دریادار سیاری با بیان اینکه مسیر برنامه‌ریزی و آموزش ارتش بسیار خوب طی شده است، تأکید کرد: باید از تجربیات دفاع مقدس بهره ببریم؛ چرا که بسیار ارزشمند است و توان آموزش و پرورش ما را بالا می‌برد.

وی با تأکید بر اینکه محتوای آموزش الکترونیکی در زمان شیوع و گسترش کرونا خود را به خوبی در کشور نشان داد، گفت: در آن دوران، آموزش حضوری در ارتش حتی یک روز هم تعطیل نشد و با افتخار می‌گویم که ما حتی یک فوتی هم در مراکز آموزشی خود نداشتیم که این نشان از فرماندهی و مدیریت خوب ارتشی است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه بهترین راهبرد و راهنمای ما برای فرماندهی و مدیریت «نهج‌البلاغه» است، افزود: ۴۰ فراز از نهج‌البلاغه امروز در دانشگاه‌های ارتش تدریس می‌شود.

دریادار سیاری خطاب به افسران حاضر در این مراسم خاطرنشان کرد: باید بدانید که چه مسئولیت خطیری بر عهده دارید و پا جای پای چه عزیزانی می‌گذارید؛ عزیزانی که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جان دادند تا امروز  شما بالنده باشید.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها