سیاه نوری در گفت‌وگو با «فردا»:

جهانگیری میخ دیگری بر تابوت اعتقادی جریان اصلاحات شد

کد خبر: 1257334

فعال سیاسی گفت: دروغ آقای جهانگیری مشخص شد و آقای جهانگیری میخ دیگری بر تابوت اعتقادی جریان اصلاحات شد.

جهانگیری میخ دیگری بر تابوت اعتقادی جریان اصلاحات شد

گروه سیاست سایت فردا - همانطور که انتظار می‌رفت پس از محکومیت اسحاق جهانگیری در دادگاه و صدور حکم وی هجمه تخریبی از سوی اطرافیان و آشنایان وی نسبت به رئیس مجلس شدت گرفت.

حسین سیاه نوری در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره گامی مهم رئیس مجلس در برخورد با تخریب های انتخاباتی و طراحان پروپاگانداهای سیاسی گفت: برخی کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی اقدام به تخریب و تهمت زدن به رقیب می کنند که برخورد قضایی با این افراد در کوتاه ترین زمان خیلی ضروری است.

وی افزود: نامزد اصلاح طلبان زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 نسبتی دور از واقعیت به آقای قالیباف داد و در اوج رقابت ها زمینه تخریب ایشان را فراهم کرد اما حالا پس از 6 سال و نیم رأی محکومیت قضایی صادر شد. برخورد با تخریب ها و تهمت زنی های انتخاباتی زمانی می تواند تأثیر داشته باشد که در کمترین زمان این کار انجام شود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار کرد: امروز آقای جهانگیری به یک سال حبس تعزیری محکوم شد که با پرداخت 44 میلیون تومان این حبس برداشته می شود اما زمانی که او در تخریب انتخاباتی آقای قالیباف اقدام کرد، می خواست اذهان جامعه را به طرف خودش جلب کند و به حیثیت طرف مقابل لطمه بزند.

وی ادامه داد: متأسفانه در پیگیری پرونده های قضایی آنقدر روند طولانی و زمان بر می شود که خیلی ها از حق خودشان می گذارد اما خوب شد که آقای قالیباف این موضوع را پیگیری کرد تا به نتیجه برسد چون دروغ آقای جهانگیری مشخص شد. معتقدم آقای جهانگیری میخ دیگری بر تابوت اعتقادی جریان اصلاحات شد.

سیاه نوری گفت: سال انتخابات است و تخریب های اصلاح طلبان دوباره شروع شده است، امیدوارم دستگاه رسانه ای به ویژه رسانه ملی به این موضوع بپردازد و ماهیت این تخریب ها و دروغ پردازی ها را برای جامعه بشکافد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها