آیت‌الله صدیقی در خطبه های نماز جمعه تهران:

دشمنان می‌خواهند ما را از اقتدار و ترقی بازدارند

کد خبر: 1258147

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: شیاطین که دشمن شما و مقصد شما هستند، میخواهند شما را از رفتن به سوی کمال، رشد و ترقی، عزت، معنویت و علم و دانش و اقتدار بازدارند.

دشمنان می‌خواهند ما را از اقتدار و ترقی بازدارند

 آیت‌الله «کاظم صدیقی» خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های امروز با بیان اینکه مومن همواره با سلاح تقوا از آسیب‌های شیاطین مصون و محفوظ است با اشاره به آیه ۶۴ سوره نسا اظهار کرد: شیاطین که دشمن شما و مقصد شما هستند، میخواهند شما را از رفتن به سوی کمال، رشد و ترقی، عزت، معنویت و علم و دانش و اقتدار بازدارند. وی افزود: از این جهت نیاز مبرم دارید که برای راه، توشه تدارک ببینید و با قافله دل همراه شوید.

آیت‌الله صدیقی تصریح کرد: کسانی که غارتگر ثروت ها هستند و صاحبان زر و زور هستند را نعمت نبینید و گاهی همین‌ها، بلای زرداران و زورداران است و در آخرت در قعر جهنم قرار می‌گیرند، اما آن نعمتی که دنیا و آخرت شما به نور آن نعمت دارای رونق خواهد شد، نعمت ولایت است.

وی در ادامه با اشاره به آخرین تحولات در اراضی اشغالی گفت: عملیات طوفان‌الاقصی، همان آرمان انقلاب اسلامی ایران است؛ در برابر متجاوز و غاصب با مذاکره و حرکت انفعالی، کاری از پیش نمی‌رود. آیت الله صدیقی افزود: در ۴۴ سال اخیر انتفاضه مردم فلسطین موضع دفاعی داشت اما این بار، موضع تهاجمی به خود گرفت؛ مردم تربیت‌شده در مکتب ایمان و جهاد و استقامت، در یک نیم روز، صهیونیست‌ها را ضربه فنی کردند.

وی افزود: حضور فیزیکی سران بی عقل و بی شعور و بی رحم و بی شرافت کشورهای غربی و در راس‌شان، رئیس جمهور حواس پرت آمریکا [در اراضی اشغالی] و پس از آن، حمایت صدراعظم آلمان و نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور فرانسه، نشان داد که نه تنها رژیم صهیونیستی، خانه عنکبوت است بلکه همه قدرت‌ها، آدم برفی هستند که اگر در برابر آن ها، انسان به قدرت خدا توکل کند، بی محتوا  و پوچ‌بودن‌شان به دنیا نشان داده خواهد شد.  

آیت الله صدیقی تاکید کرد: حماس با اتکا به ایمان و صلابت، کمر اسرائیل را شکاند و استخوان‌های آمریکا شنیده شد؛ در این حمله شجاعانه و بی سابقه، نشان داده شد که اگر مقاومت موضع تهاجمی بگیرد، دست بالاتر را خواهد داشت. صهیونیست‌ها می‌خواستند حماس را نابود کنند اما در همه صحنه‌ها، کم آوردند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به ددمنشی صهیونیست‌ها در کشتار زنان و کودکان و حمله به مراکز درمانی گفت: کشتن این همه کودک، احساسات جهانی را بیدار کرد و حتی مردم آمریکا مقابل کاخ سفید از مقاومت حمایت کردند؛ حضور مردم در خیابان های لندن و فرانسه نشان داد که بند را آب برده و نابودی اسرائیل نزدیک است و ان شا الله افول آمریکا را شاهد خواهیم بود.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به شکاف در درون صهیونیست‌ها و ناکارآمدی نتانیاهو در حل مشکلات گفت: صهیونیست ها تحمیل پذیرش آتش بس، پس از مدتی جنایت و کشتار کودکان و زنان و بیماران را بسیار تلخ می‌بینند. حملات جریان مقاومت در عراق و یمن و لبنان نشان میدهد که زیر آتش سنگین مقاومت، کمر صهیونیست‌ها شکسته است.

وی با اشاره به آوارگی صهیونیست ها پس از نابودی اسرائیل گفت: صهیونیست های بدبخت کجا می‌توانند بروند؟ به هر کشوری بروند، محل امنی زیر این آسمان نخواهند داشت. 

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها