کیهان/ کشورهای منطقه با الگوبرداری از بسیج، هم از خاک و جان و مال و ناموس خود محافظت می‌کنند

کد خبر: 1258410

کیهان نوشت: محور مقاومت، نمونه‌ای از تکثیر بسیج و روحیه بسیجی در سایر کشورهای منطقه است. ما اکنون در لبنان، یمن، عراق، سوریه و فلسطین نمونه‌هایی از تکثیر بسیج و روحیه بسیجی را شاهدیم.

کیهان/ کشورهای منطقه با الگوبرداری از بسیج، هم از خاک و جان و مال و ناموس خود محافظت می‌کنند

گروه سیاست سایت فردا - همانطور که معادلات منطقه تغیبر یافته، معادلات جهانی نیز در حال تغییرند و در این میان کشورهایی که فرهنگ و ارزش‌های خود را بیشتر به دنیا شناسانده باشند از امکان بیشتری برای نقش‌آفرینی در نظم جدید برخوردارند.

روزنامه کیهان در این خصوص نوشته: بسیج از جمله عواملی بود که انقلاب اسلامی ایران را به سایر نقاط جهان صادر کرد. اکنون مدت‌هاست که قدرت محور مقاومت در منطقه غرب آسیا و اثرگذاری آن بر سایر نقاط جهان، زبانزد خاص و عام است. محور مقاومت، نمونه‌ای از تکثیر بسیج و روحیه بسیجی در سایر کشورهای منطقه است. ما اکنون در لبنان، یمن، عراق، سوریه و فلسطین نمونه‌هایی از تکثیر بسیج و روحیه بسیجی را شاهدیم.

اگر پیش از این برخی کشورهای منطقه تصور می‌کردند که در بحران‌ها و به جهت حفظ تمامیت ارضی خود باید با دشمن صهیونیستی سازش کنند و یا نسخه آمریکایی و یا انگلیسی را پیاده سازی کنند، اما حالا با الگوبرداری از نسخه بسیج، هم از خاک و جان و مال و ناموس خود محافظت می‌کنند و هم به دشمن باج نمی‌دهند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها