حاج‌علی‌اکبری: مقاومت در غزه زمانه ما را تغییر داد

کد خبر: 1258781

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی گفت: مقاومت در غزه و فلسطین، زمانه ما را تغییر داد و معادلات را عوض کرد.

 حاج‌علی‌اکبری: مقاومت در غزه زمانه ما را تغییر داد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری عصر امروز در نشست صمیمی با دختران تمدن‌ساز استان کرمان اظهار داشت: مقاومت در غزه و فلسطین، زمانه ما را تغییر داد،  معادلات را عوض کرد و ما وارد معادلات جدیدی شدیم.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی بیان کرد: این روزها تبادل اسرا با حس خوبی اتفاق می‌افتد و در امریکا، لندن و شهرهای اروپایی فریاد حمایت از غزه بلند است و امام راحل فرمودند بسیج در دنیا گسترش می‌یابد و رهبری فرمودند بسیج لندن و امروز این را می‌بینیم.

حاج‌علی‌اکبری تصریح کرد: یمنی‌ها و حزب‌الله هم کارهای بسیار خوبی انجام دادند و همه اینها تحت امر حاج قاسم بودند، گفتمان‌سازی با استفاده از شبکه دانش‌آموزی موضوعی مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به آخرین دیدار خود با مقام معظم رهبری بیان داشت: بین ما و ایشان آنچه گذشت فقط درباره انجمن اسلامی بود و خواسته بچه‌های اتحادیه برای دیدار با رهبری را مطرح کردم.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ادامه داد: آنچه ما در الگوی تعالی دختران استخراج کردیم مبتنی بر معارف فاطمی، فرهنگ فاطمی و سیره فاطمی‌ست و این جزو سرمایه‌های تشکیلاتی ما به‌شمار می‌رود.

حاج‌علی‌اکبری اضافه کرد: خانم‌ها و دختران ما باید فرصت استفاده در این دنیا را برای الهام گرفتن از نور حضرت زهرا (س) را داشته باشند و اگر بخواهیم از زندگی خود بهترین استفاده را کرده باشیم باید از این کانون نور سهم خودمان را برداریم.

وی اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار فاطمی بود و سهم خود را از میراث مادری به‌بهترین نحو برداشت و ما هم باید با الگو گرفتن از حضرت فاطمه (س) بتوانیم، سهم خودمان را از میراث مادری برداریم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور عنوان کرد: «طهارت» در واقع پایه، اساس و ریشه الهام و الگویی‌ست که باید از شخصیت حضرت زهرا (س) بگیریم.

حاج‌علی‌اکبری ابراز داشت: فاطمه (س) یعنی کسی که سرمایه‌های خودش را برای برافراشتن پرچم ولایت با صبر و ایثار و هنر به میدان می‌آورد و مانند کوه در کنار امام خود می‌ایستد تا امام بتواند، رسالت خود را به سرانجام برساند.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم نوشتند شعارهای انقلاب، کهنه‌شدنی نیست، زیرا فطری‌ست و فطرت انسان‌ها تغییر نمی‌کند.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی کرمان پرچمدار برنامه‌هاست

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نیز در سخنانی اظهار داشت: خلاقیت، ابتکار و نوآوری را در اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان کرمان شاهد هستیم.

حسین تاریخی بیان داشت: برنامه‌های جریان‌ساز و با صلابت اتحادیه انجمن‌های اسلامی در استان کرمان پرچمدار برنامه‌های اتحادیه در کشور است.

وی ابراز کرد: پشتیبانی از اتحادیه انجمن‌های اسلامی در استان کرمان طی دولت سیزدهم بیشتر شده است تا فعالیت‌ها در مدرسه پررنگ شود.

تاریخی ادامه داد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان کرمان همچنین فضای مجازی و رسانه را به‌خوبی می‌شناسد و هیئت‌های شهری و مدرسه‌ای اتحادیه در این استان فعال هستند.

تشکیل اتحادیه انجمن‌های اسلامی در ۶۰ درصد مدارس کرمان

رئیس انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان اظهار داشت: واحد خواهران انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در ۱۹ شهرستان از ۲۴ شهرستان تابعه استان کرمان راه‌اندازی شده است.

مهران شیخی بیان داشت: انجمن اسلامی دانش‌آموزان در ۴۰۰ مدرسه متوسطه اول و دوم استان کرمان وجود دارد که بیش از ۶۰ درصد مدارس را شامل می‌شود.

وی یادآور شد: بدون تعارف بحث تعالی را حتی در حوزه برنامه‌ریزی و برنامه‌سازی‌ به‌عنوان محور کار خواهران انجمن اسلامی دانش‌آموزان گذاشته‌ایم.

رئیس انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان افزود: در اغتشاشات سال گذشته تمرکز بر هیجانات و سپس جهاد تبیین در محیط مدرسه مورد توجه قرار گرفت.

شیخی بیان داشت: کاروان «دختر ایران» توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان راه‌اندازی شده است که به مدارس می‌رود و از بچه‌های انجمن اسلامی پشتیبانی می‌کند.

وی اظهار کرد: ۲۰۰ نفر از دختران انجمن‌های اسلامی سراسر استان کرمان در برنامه طلایه‌داران شرکت کردند که محور شبکه‌سازی ما در فضای مدرسه شد.

شیخی با اشاره به اینکه نگاه‌مان در مدارس این بوده که اتفاق در کف مدرسه رقم بخورد، گفت: میدان مبارزه و کار ما در کف مدرسه است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها