جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با «فردا»:

جریان لاریجانی و روحانی به لیست مشترک نمی‌رسند

کد خبر: 1258981

نماینده ادوار مجلس درباره احتمال ائتلاف جریان لاریجانی و روحانی گفت: خبر موثق آن است که آنها لیست مشترک نمی‌دهند اما امکان دارد در بعضی جاها کاندیداهای شان مشترک باشد.

جریان لاریجانی و روحانی به لیست مشترک نمی‌رسند

گروه سیاست سایت فردا: گروه های مختلفی وارد عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند از جمله آنها  حسن روحانی و همفکرانش در جریان موسوم به اعتدال هستند که تلاش می‌کنند خود را یک قطب انتخابات تعریف کرده و همچنان که دل جامعه را از احتمال قدرت گرفتن تندروها می‌لرزانند؛ خود را بهترین گزینه برای دوباره به دست گرفتن اداره امور جا بزنند.

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با فردا درباره میزان نقش آفرینی جریان حسن روحانی در انتخابات مجلس گفت: گروه های مختلفی در عرصه رقابت حضور دارند که برخی شان به لحاظ عده و عُده گسترده تر از حزب اعتدال و توسعه به میدان آمدند، نمونه بارزش هم جریان آقای لاریجانی است که ستادهایشان در شهرستان ها برپا شده و با موضوع انتخابات در مجموع تشکیلاتی تر برخورد می کنند.

وی افزود: لیست اصولگرایان با چالش های زیادی مواجه خواهد بود اما در نهایت به یک لیست واحد می رسند، همچنین لیست آقای لاریجانی و دولت قبل نیز وارد صحنه خواهند شد. حال اینکه چه جریانی پرچمدار نقد وضع موجود شود بسته به نیروهایی دارد که در صحنه انتخابات حاضر هستند.

این نماینده ادوار مجلس یادآور شد: برخی مواقع شاید تعداد کم باشد اما همان تعداد کم از چنان کیفیتی برخوردار باشند که نه تنها معادلات انتخابات، بلکه روند تصمیم گیری های مجلس و جریان رسانه ای را تحت تأثیر خود قرار دهند. در مجموع فکر نمی کنم آقای روحانی و جریانش بتوانند چنین نقشی را ایفا کنند.

جمالی درباره احتمال ائتلاف جریان لاریجانی و روحانی گفت: خیر این اتفاق نمی افتد، خبر موثق آن است که آنها لیست مشترک نمی دهند اما امکان دارد در بعضی جاها کاندیداهای شان مشترک باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها