ذوالنوری: مردم ما مردم فهیمی هستند و حساب نظام را با چهار مسئول مشکل‌دار یکی نمی‌دانند

کد خبر: 1259420

نایب رئیس مجلس: هر چه به جلوتر برویم وضعیت اقتصاد و معیشتی مردم بهتر خواهد شد

ذوالنوری: مردم ما مردم فهیمی هستند و حساب نظام را با چهار مسئول مشکل‌دار یکی نمی‌دانند

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با کارهای جهادی که انجام شده هر چه به جلوتر برویم وضعیت اقتصاد و معیشتی مردم بهتر خواهد شد، گفت: علی‌رغم همه مشکلات معیشتی مردم ما مردم فهیمی هستند.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهید مدرس و شهدای روحانی شهرستان اردستان اظهار داشت: در طول تاریخ اسلام و در حوادث سینه روحانیت سپر بلا برای مردم و در کنار مردم بودند و آن‌ها حضور روحانیت را احساس کرده‌اند و پرچم استکبارستیزی همیشه بر دوش یک روحانی بوده است.

وی افزود: همیشه در ادوار حاکمان ظالم روحانیونی همچون شهید مدرس پرچم اسلام را بلند کرده‌اند و توانسته‌اند اقدام موثری را انجام دهند و پهنه تاریخ کشور و کشورهای اسلامی همه از درخشندگی روحانیون تاریخ‌ساز بهره برده‌اند و خود را فدای دین و مردم کرده‌اند.

ذوالنوری گفت: نام شهید مدرس به جهت اینکه یک شخصیت خود ساخته بوده نامش در تاریخ مانده است و نفوذ کلام او الهی و خدایی بود و در مقابل رضا خان ایستاد و در مقابل دولت‌های استبدادی تسلیم‌ناپذیر بود و با شجاعتش مجلس را متحول کرد و روز شهادتش را روز مجلس نامگذاری کردند چرا که ایشان انقلاب کرد و بعد مبارزاتی زیادی داشت و شخصیتی برجسته داشت و یک الگوی نمایان و تمام برای مجلس و نمایندگان ما است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دیدار آخر نمایندگان با رهبر انقلاب اسلامی بسیار پربار بود و ایشان این مجلس را انقلابی نامید و مجلس است که می‌تواند بر دولت نظارت کند و جلوی انحطاط را بگیرد و دولت هم شکوایی از مجلس ندارد و پشتوانه آن‌ها مجلس انقلابی است که با دستورالعمل‌ها می‌توانیم شاهد اوضاع بهتری در جامعه باشیم.

وی گفت: علی‌رغم همه مشکلات معیشتی مردم ما مردم فهیمی هستند و حساب نظام را با چهار مسئول مشکل‌دار یکی نمی‌دانند و بشارت می‌دهم که با زیرساخت‌هایی که دولت انجام داده و با روابط با کشورها و پیمان‌های مختلف که انجام شده است و با کارهای جهادی که انجام شده هر چه به جلو برویم وضعیت اقتصاد و معیشتی کشور بهتر خواهد شد.

ذوالنوری ابراز داشت: روحانیت همچون شهید مدرس در بزنگاه‌های انقلاب ایفای نقش کرده‌اند اما تیر کین دشمنان خیلی از آن‌ها را به شهادت رسانده‌اند تا نتوانیم از آن‌ها استفاده ببریم اما خونشان پیشبرد انقلاب را سریع کرد و خشم مردم را نسبت به دشمن بیشتر کرد و دشمنان امروز بر این صلح و سازش در منطقه ایران را یک‌طرف قدرت می‌دانند و آن‌ها ترورهایی داشتند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به تبلیغ شبانه‌روزی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز داشت: 112رادیوی زنده علیه کشور تبلیغ می‌کنند و نتوانسته‌اند چه در جنگ و چه در جنگ مجازی راهی از پیش ببرند و نقش‌آفرینی روحانیت می‌تواند بسیار مهم باشد.

ذالنوری بیان کرد: نقش مسئولیتی روحانیت در جنگ هم بسیار موثر بود و حالا هم در موضوع تبیین بسیار حائز اهمیت است و مردم با اعتماد به روحانیت در دفاع مقدس پشتیبانی لازم را بر ای دفاع مقدس داشتند و فرماندهی روحانیت را در دفاع مقدس و عملیات‌ها هم داشتیم که 14لشکر عملیاتی را یک روحانی به عنوان مسئول ستاد فرماندهی هدایت می‌کردند و نمایندگان امام در همه حوزه‌ها و ارگان‌ها هم حضور داشتند و در حال حاضر هم روحانی مبلغ زیاد داریم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمن با تمام ترفندهایی که در فضای مجازی انجام می‌دهد نتوانسته است مردم را از انقلاب و روحانیت جدا کند و مردم همچنان پشتیبان انقلاب خود هستند و با حضور خود در تمام عرصه‌ها ترفند دشمن را خنثی می‌کنند./تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها