اکرمی در گفت‌وگو با «فردا»:

مردم از گرانی‌ها می‌نالند

کد خبر: 1260440

فعال سیاسی اصولگرا گفت: باید جلوی این سوءاستفاده ها از بیت المال را با تقویت نظارت ها گرفت تا اعتمادعمومی افزایش پیدا کند

مردم از گرانی‌ها می‌نالند

گروه سیاست سایت فردا: وضعیت معیشتی مردم این روزها در وضعیت نامطلوبی به سر می برد و برخی تحلیلگران سیاسی بر این باور هستند که اگر دولت نتواند برای برون رفت از این وضعیت تدبیری بیندیشد، تاثیر منفی مشکلات اقتصادی بر مشارکت مردم در انتخابات دور از انتظار نخواهد بود.

سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با فردا درباره اثر منفی مشکلات معیشتی بر میزان مشارکت مردم در انتخابات گفت: برای پرشور شدن انتخابات اسفندماه باید چند کار را انجام دهیم، نخست آنکه همه دستگاه های مسئول تلاش کنند و جلوی بی مهار بودن افزایش قیمت ها را بگیرند.

وی گرانی و گرانفروشی را بسیار مضر خواند و افزود: امروز گرانی هیچ زمینه ای ندارد چون الحمدالله الان ایران در شرایط خوب و آبرومندی قرار دارد و می تواند با دنیا تعامل کند. در چنین شرایط نباید کاری کنیم که خدای نکرد عامل نارضایتی مردم شود.

فعال سیاسی با بیان اینکه مردم از این گرانی ها می نالند، افزود: امروز مردم وقتی وارد فروشگاه، میوه فروشی یا داروخانه می شوند می بینند قیمت ها از فروشگاهی به فروشگاه دیگر، از مغازه ای به مغازه دیگر یا داروخانه ای به داروخانه دیگر فرق می کند. در واقع قیمت اجناس، کالاها، خدمات و داروها اصلا حساب و کتاب ندارد.

اکرمی ادامه داد: نظارت بر بازار کالا و خدمات را باید از دولت بخواهیم، همین چند روزه داستان فساد کلان مالی در حوزه چای مطرح شده است. این سوءاستفاده ها مردم را می آزارد. باید جلوی این سوءاستفاده ها از بیت المال را با تقویت نظارت ها گرفت تا اعتمادعمومی افزایش پیدا کند و انشاءالله در انتخابات اسفند ماه شاهد شکل گیری مشارکت با شور و نشاط بیشتر مردم باشیم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها