جوان / کم‌کاری ۴۵ ساله در محاکمه ثابتی

کد خبر: 1260473

جوان نوشت: ایراد شاید از این سو است که در طول ۴۵ سال پس از انقلاب اسلامی، هیچ محکمه‌ای به جنایات امثال ثابتی که در ایران حضور نداشته و فرار کرده‌اند، رسیدگی نکرده است.

جوان / کم‌کاری ۴۵ ساله در محاکمه ثابتی

گروه سیاست سایت فردا - شبکه من‌و‌تو بار دیگر آخرین تلاش‌ها برای تطهیر پهلوی را با پخش مستندی درباره پرویز ثابتی، مسئول ساواک تهران و نفی شکنجه و خشونت در زندان‌های رژیم پهلوی انجام داد. با این حال، دروغ‌های من‌و‌تو و مجریانش چنان عیان و به اصطلاح گل‌درشت بود که از قضا این مستند گفت‌وگومحور از ثابتی باعث مرور هزارباره شکنجه‌های مخوف ساواک در زندان شد. 

روزنامه جوان در این خصوص نوشته: بسیاری از کسانی که در زندان‌های ساواک شکنجه شدند، هنوز در قید حیات هستند و بسیاری از خاطرات چهره‌های زندانی در بازداشتگاه‌های مخوف پهلوی مکتوب و مستند و منتشر شده است. در چنین فضایی دروغگویی من‌و‌تو، علیه اعتبار خودش شد.  

در روز‌هایی که جنایات رژیم صهیونیستی جلوی چشم است و همزمان من‌و‌تو از اسرائیل جعلی دفاع می‌کند و در حالی که روزانه ده کودک و انسان بی‌گناه در غزه کشته می‌شوند، مجریان من‌و‌تو برای مظلومیت! صهیونیست‌ها اشک می‌ریزند، قلب واقعیتی که ۵۰ سال پیش در جریان بوده، برای من‌و‌تو سخت نیست! ایراد شاید از این سو است که در طول ۴۵ سال پس از انقلاب اسلامی، هیچ محکمه‌ای به جنایات امثال ثابتی که در ایران حضور نداشته و فرار کرده‌اند، رسیدگی نکرده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها