همشهری/ اسرائیل و داعش؛ کپی برابر اصل یکدیگرند

کد خبر: 1260969

همشهری نوشت: با اینکه صهیونیست‌ها از نظر عقیدتی متفاوت از گروه تروریستی داعش هستند، اما نگاه ایدئولوژیک هر دو یکی است؛ چون هر دو طرف همه ادیان و مذاهب غیر از خود را ناحق دانسته و حق زندگی برای غیرخود قائل نیستند.

همشهری/ اسرائیل و داعش؛ کپی برابر اصل یکدیگرند

گروه سیاست سایت فردا - انتشار تصاویری از اسرای غیرنظامی فلسطینی در سرما آنهم بدون لباس و اقدام به تیراندازی در کنار آنها یادآور اقداماتی بود که داعشی‌ها انجام می‌دادند. 

روزنامه همشهری در این خصوص نوشته: آمار بالای شهدای غیرنظامی فلسطینی در باریکه غزه که اکنون با احتساب مفقود‌شدگان به بیش از 20هزار نفر رسیده است، بارزترین وجه اشتراک رفتاری داعش و رژیم صهیونیستی است. همانگونه که گروه تروریستی داعش در حملات خود به شهرها حتی از زنان و کودکان چندماهه نیز نمی‌گذشت، رژیم صهیونیستی نیز در بمباران غزه هزاران زن و کودک را به شهادت رسانده است. 

حمله به اماکن غیرنظامی مانند مدارس، خانه‌ها و به‌ویژه مساجد هم از سوی گروه تروریستی داعش و هم رژیم صهیونیستی صورت گرفته است. صحنه تخریب مسجد «الامین محمد» در حمله جنگنده‌های صهیونیستی به شهر خان یونس یادآور تخریب فاجعه‌بار مسجد تاریخی موصل بود که توسط گروه تروریستی داعش صورت گرفت. 

با اینکه صهیونیست‌ها از نظر عقیدتی متفاوت از گروه تروریستی داعش هستند، اما نگاه ایدئولوژیک هر دو یکی است؛ چون هر دو طرف همه ادیان و مذاهب غیر از خود را ناحق دانسته و حق زندگی برای غیرخود قائل نیستند؛ از این روست که هم داعش و هم اسرائیل کشتارها را با توجه به عقیده نابودی غیرخودی دنبال می‌کنند و از این کشتارها هم ابایی ندارند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها