جزئیات جدیدی از حمله تروریستی به یک مقر انتظامی در «راسک»

کد خبر: 1262271

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور جزئیاتی از حمله تروریستی به یک مقر انتظامی شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

جزئیات جدیدی از حمله تروریستی به یک مقر انتظامی در «راسک»

  سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در گفت‌وگویی تلویزیونی در ارتباط با حمله تروریستی شامگاه گذشته به مقر انتظامی شهرستان راسک، گفت: ساعت 2 بامداد امروز براساس بر آورده‌های اولیه نزدیک به 10 تن از تروریست‌ها به یکی از مقرهای انتظامی در شهرستان راسک حمله و برای جلوگیری از رسیدن نیروهای کمکی، در مسیر نیروهای اعزامی اجرای کمین می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروهای انتظامی موفق می‌شوند در این کمین با شجاعت، شهامت، شهادت‌طلبی و مقاومت با عبور از کمین و تقدیم 2 شهید، خود را به مقر برسانند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، تصریح کرد: براساس تبادل آتش سنگین شدید و برتری نیروهای خودی، تروریست‌ها مجبور به فرار می‌شوند؛ در این نبرد تن به تن 11 تن از نیروهای فراجا به شهادت می‌رسند و شش تن نیز مجروح می‌شوند.

میراحمدی افزود: تعدادی از تروریست‌ها به هلاکت می‌رسند و تعدادی از آنان هم با خود می‌برند، جسد یک تن تروریست‌ها نیز در اختیار نیروهای ما قرار دارد و یک تن از آن‌ها به صورت زنده در اختیار نیروهای اطلاعاتی و انتظامی قرار گرفته است.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در پایان خاطرنشان کرد: تروریست‌ها موفق به فرار از منطقه نشدند و منطقه اکنون در محاصره کامل نیروهای خودی است؛ ضمن اینکه پاسخ دردناکی بر تروریست‌ها وارد خواهد شد، باقی تروریست‌ها نیز دستگیر می‌شوند./فارس

سردار جلیلیان:امنیت کامل در شهرستان راسک برقرار است

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در رابطه با حادثه تروریستی حمله به مقر انتظامی راسک گفت: امنیت کامل در این شهر برقرار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته تعدادی از گروهک‌های کوردل به مرکز انتظامی در شهرستان راسک که در حال ارائه خدمات انتظامی و امنیتی به شهروندان بود حمله کردند.

وی افزود: در اقدام شجاعانه همکاران ما تعدادی از آنها به هلاکت و تعدادی زخمی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: چند تن از نیروهای انتظامی به درجه رفیع شهادت رسیدند و چند تن نیز زخمی شدند.

وی افزود: امنیت کامل در شهرستان راسک برقرار است و به گروهک‌ها هشدار می‌دهیم که اینگونه اقدامات نابخردانه را پاسخ می‌دهیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها