اذعان تل‌آویو به دشواری نبرد در غزه

کد خبر: 1262602

مقامات امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی به گرفتار شدن ارتش این کشور در باتلاق غزه اذعان کردند.

اذعان تل‌آویو به دشواری نبرد در غزه

به نقل از خبرگزاری فلسطین شهاب، موشه کایلنسکی فرمانده سابق تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: از هفتم اکتبر تیپ گولانی ۸۲ افسر و نظامی خود را از دست داده است. یک چهارم نیروهای این تیپ از هفتم اکتبر کشته یا زخمی شده اند.

از سوی دیگر شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ۸۳ درصد از پست‌ها و یادداشت‌ها در اینترنت در رابطه با جنگ بر علیه اسرائیل و تنها ۹ درصد به نفع آن است. در مقابل هر گزارش مثبت در مورد اسرائیل در سایت‌های خبری بزرگ، ۳ گزارش منفی وجود دارد.

شبکه مذکور بیان کرد که از ۳۲ مقاله در مورد جنگ در غزه، ۶۴ درصد بی‌طرفانه، ۲۸ طرف بر علیه رژیم صهیونیستی و ۸ درصد به نفع آن بوده است.

این درحالی است که مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی از دشوار بودن نبرد در غزه خبر دادند به طوری که آوی دیختر رئیس سابق شاباک اذعان کرد: واقعیت میدانی در غزه با آنچه می‌شنویم بسیار متفاوت است و اقدامات جنگی و نظامی در آنجا بسیار دشوار است.

همزمان نیویورک تایمز اعلام کرد: کشته شدن اسیران اسرائیلی به دست نظامیان خودی سبب شده است که تل آویو در استراتژی خود در غزه تجدید نظر کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن ۶ نظامی دیگر در درگیری غزه خبر داد.

منابع صهیونیست به درخواست مطرح شده از سوی وزیر امنیت داخلی این رژیم برای گشودن گذرگاه کرم ابوسالم برای ورود کالا به غزه اشاره کردند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها