سبحانی نیا در گفت‌وگو با «فردا» :

احمدی‌نژادی‌ها لیست مستقل نمی‌دهند اما از برخی گروه‌های حاضر حمایت می‌کنند

کد خبر: 1262835

فعال سیاسی گفت: قطعا در انتخابات مجلس امسال مثل گذشته افرادی که به دیدگاه آقای احمدی نژاد نزدیک هستند مورد حمایت هایی قرار می گیرند اما تاکنون اظهارنظری درباره ارائه فهرست انتخاباتی از هسته مرکزی این مجموعه ندیدیم.

احمدی‌نژادی‌ها لیست مستقل نمی‌دهند اما از برخی گروه‌های حاضر حمایت می‌کنند

گروه سیاست سایت فردا: فعالیت گروه های سیاسی کم کم پررنگ می شود و در اظهارات نیروهای آنها کُری خوانی های انتخاباتی نیز بیشتر به چشم می خورد اما در این میان سکوت احمدی نژاد و حامیانش تأمل برانگیز است چراکه آنها در ادوار گذشته حتی اگر به عرصه رقابت ورود نمی کردند، تلاش داشتند بر معادلات صحنه رقابت اثرگذاری کنند. در عین حال شاهدیم که برخی یاران سابق احمدی‌نژاد مثل عبدالرضا داوری از برنامه‌های برگشت او به قدرت از طریق همراهی با برخی گروه‌های سیاسی می‌گویند.

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار «فردا» درباره برنامه انتخاباتی احمدی نژاد و حامیانش گفت: هر چه به زمان انتخابات نزدیک می شویم تلاش مجموعه های مختلف، احزاب، گروه های سیاسی و شخصیت های مشهور برای اثرگذاری بر معادلات صحنه بیشتر خواهد شد.

وی افزود: مجموعه های مختلف در جبهه اصولگرا و اصلاح طلب بالاخره برآوردی از انتخابات آینده خواهند داشت و براساس آن برآورد جهت گیری های خودشان را مشخص می کنند اما بعضی جریانات مثل جریان آقای احمدی نژاد هنوز برای انتخابات اسفندماه امسال بروز و ظهوری از خود نشان ندادند.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: امکان دارد احمدی نژادی ها بعد از اعلام نتیجه بررسی صلاحیت نامزدها در قالب گروه های حاضر در صحنه به صورت نسبی حمایت هایی را نشان دهند اما آنکه به صورت مستقل بخواهند حرکتی کنند و تأثیرگذاری چندانی از خود نشان دهند فعلا چنین چیزی به نظر نمی آید که بخواهند اینها لیستی بدهند و حرکتی را در انتخابات آینده داشته باشند.

وی ادامه داد: قطعا در انتخابات مجلس امسال مثل گذشته افرادی که به دیدگاه آقای احمدی نژاد نزدیک هستند مورد حمایت هایی قرار می گیرند اما تاکنون اظهارنظری درباره ارائه فهرست انتخاباتی از هسته مرکزی این مجموعه ندیدیم.

سبحانی نیا درباره امکان برگشت احمدی نژاد به عرصه سیاسی و قدرت گفت: با مجموعه عملکردهایی که جریان آقای احمدی نژاد داشت بعید است شانسی برای برگشت مجدد و حضور و تأثیرگذاری در عرصه انتخابات به صورت جدی داشته باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها