سرلشکر موسوی: این روزها دنیا، دنیای غزه و فلسطین است

کد خبر: 1263328

فرمانده کل ارتش، گفت: جنگ غزه به هر شکلی پایان یابد، فلسطین در اهداف خود موفق شده و رژیم صهیونیستی به هیچ‌وجه قادر به جبران شکست غیرقابل ترمیم نخواهد شد.

 سرلشکر موسوی: این روزها دنیا، دنیای غزه و فلسطین است

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در بازدید از مرکز آموزش جوادالائمه نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان، مسئولان و دانش‌آموزان درجه‌داری این مرکز، گفت: مرکز آموزش جوادالائمه نیروی زمینی ارتش در نگاه مسئولان بسیار حائز اهمیت است؛ کسانی که در این مرکز آموزش می‌بینند و وارد بخش‌های مختلف ارتش و به‌ویژه نیروی زمینی می‌شوند در واقع بدنه اصلی تشکیل‌دهنده ارتش هستند.

وی خطاب به دانش‌آموزان، افزود: نام شما از ابتدا در صحیفه خداوند ثبت شده است. اینکه از بین این همه جوان در این کشور تعدادی این راه را انتخاب می‌کنند و لباس مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران را می‌پوشند تا از کیان نظام، انقلاب اسلامی و از ناموس این مردم دفاع کنند، بی‌حساب و کتاب نیست.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه شعار اعلام آمادگی رزمی و توان دفاعی بالا، شعار بسیار پسندیده‌ای است، تأکید کرد: اعلام آمادگی‌ها در نیروهای نظامی موضوعیت دارد و استنباط بنده این است که این اعلام آمادگی ها، نوعی عبادت هستند.

سرلشکر موسوی در ادامه با اشاره به مقاومت جوانان غیور غزه در برابر رژیم کودک‌کش صهیونیستی، تأکید کرد: این روزها دنیا، دنیای غزه و فلسطین است؛ این روزها نام فلسطین، غزه و رزمندگان آزادی‌بخش فلسطین به عنوان قهرمانان قرن بر سرِ زبان‌های مردم جهان افتاده است. از طرف دیگر، اینکه این رژیم غاصب بیش از 20 هزار کودک، زن بی‌پناه و غیرنظامیان را به شهادت رسانده است، حاکی از این است که جهانیان شاهد عمق و اوج رذالت، آدم‌کشی و جنایت رژیم صهیونیستی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به عملیات پیروزمندانه طوفان‌الاقصی اشاره کرد و افزود: این عملیات نه تنها دنیای اسلام را بار دیگر متوجه مسأله اصلی خود کرد، بلکه جهان را تکان داد؛ طوفان‌الاقصی رسوایی و بی‌آبرویی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، حامیان غربی و سکوت‌کنندگان را به همراه داشته است، این جنگ به هر شکلی پایان یابد، فلسطین در اهداف خود موفق شده و رژیم صهیونیستی به هیچ‌وجه قادر به جبران شکست غیرقابل ترمیم نخواهد شد.

فرمانده کل ارتش در پایان تأکید کرد: در این حوادث اقدامات آمریکایی‌ها دروغ بودن ادعاهای حقوق بشری آن‌ها را به جهان اثبات کرد و چهره واقعی نژادپرستی آن‌ها معلوم شد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها