دریادار سیاری: جایگاه بین‌المللی انقلاب اسلامی بالا است

کد خبر: 1264032

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی حضور و پشتیبانی مردم از کشور را ضامن شکست توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: رمز موفقیت کشور در ادامه بخشیدن به راه شهدا، انسجام و وحدت ملی است.

دریادار سیاری: جایگاه بین‌المللی انقلاب اسلامی بالا است

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی حضور و پشتیبانی مردم از کشور را ضامن شکست توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: رمز موفقیت کشور در ادامه بخشیدن به راه شهدا، انسجام و وحدت ملی است.

امیر دریادار حبیب الله سیاری یکشنبه شب در یادواره ۳۱ شهید دانشگاه نفت در دانشکده نفت آبادان اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ کشورها و کسانی که منافعی برای خود حضور در ایران می‌دانست از کشور اخراج و از همان مقطع پایه دشمنی استکبار ایران آغاز شد.

وی جلوگیری از چپاول منابع ملی، شکسته شدن همینه پوشالی استکبار جهانی در منطقه و خاورمیانه را از دستاوردهای بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و بیان داشت:دشمنان از آن وقت ترفندهای زیادی را برای جلوگیری از رشد انقلاب در دستور کار قرار دارند.

امیر دریادار سیاری گفت:دشمنان انقلاب سعی داشتند با ایجاد اختلاف قومی و مذهبی و ترور شخصیت‌های انقلاب به مقاصد شوم خود برسند که موفق نشدند و پس از آن جنگ بزرگی علیه کشور تحمیل کردند.

وی افزود: صدام که عاشق قدرت بود و سعی داشت ژاندارم منطقه شود با همپیمانی قدرت های غرب و شرق با انواع تانک، هواپیما، نفربر وی نیروی انسانی از ۲۷ کشور جهان تقویت و مسلح شد تا علیه ما بجنگد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی اولین هدف از تحمیل جنگ علیه کشور را شکست انقلاب و جلوگیری از رشد آن، تصرف سرزمین و پیدا کردن راه بزرگتر به خلیج فارس عنوان کرد و بیان داشت:به برکت خون شهدا دشمن در اهداف خود نرسید و شکست خورد.

وی افزود:استبکار جهانی بعد از جنگ تحریم را علیه کشور ادامه داد و هر سال دامنه آن را گسترده‌تر کرد که با حضور مردم هیچگاه اهداف آنها محقق نشد.

امیر دریادار سیاری هدف دشمن از راه‌اندازی تهاجم، شبیخون و ناتو فرهنگی و جنگ نرم را تسلط بر ذهن جوانان برای تغییر عقیده و باور آنها عنوان کرد و افزود:دشمن سعی داشت از این مسیر فکر و رفتار جوانان را نسبت به انقلاب تغییر دهد.

وی بیان داشت:دشمنان ایران اسلامی اینک با جنگ شناختی و ترکیبی سعی دارند به کشور ضربه بزنند که هیچگاه به اهداف خود نخواهند رسید.

رمز موفقیت کشور در ادامه راه شهدا، انسجام و وحدت است

نیروی دریایی در جنگ اقتصاد دریایی کشور نجات داد

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: بعد از عملیات مروارید هفتم آذر ۵۹ که منجر به نابودی نیروی دریایی و توان صادراتی نفت عراق از سکوهای نفتی مهم البکر و العمیه در خلیج فارس شد دشمن سعی داشت تنگه هرمز، جزیره خارک و شمال خلیج‌فارس را ناامن کنند تا از نظر اقتصادی ما را شکست بدهند.

وی به بمباران ۲۸۵۰ بار به جزیره خارک توسط دشمن برای متوقف کردن صادرات نفت ایران اشاره کرد و افزود: با تلاش نیروی دریایی و پرسنل نفت توان صادرات نفت کشور در جنگ تحمیلی حفظ شد.

امیر دریادار سیاری افزود: نیروی دریایی بیش از ۱۰ هزار کشتی را اسکورت کرد و بندر امام خمینی(ره) را فعال نگه داشت تا به اقتصاد کشور ضریه وارد نشود.

جایگاه بین‌المللی انقلاب اسلامی بالا است

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به حفظ تمامیت ارضی کشور ۴۵سال از پیروزی انقلاب گفت:در هشت سال دفاع مقدس زره‌ی از خاک کشور جدا نشد.

وی افزود: ایران اسلامی امروز به بازیگر مهم در عرصه جهانی تبدیل شده و به همت دانشگاهیان امروز انواع مهمات از جمله پهباد، موشک، سامانه دفاعی زمین به هوا تولید و بخشی را صادر می‌کنیم و توان برتر موشکی و پهبادی هوشمند در منطقه هستیم.

دانشگاه صنعت نفت ۳۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

آبادان ۴۷۰۰ شهید، سه هزار جانباز و ۲۴۲ آزاده در هشت سال دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.تعدادی از شهدای این شهر مقاوم هنور تفحص و شناسایی نشده‌اند/ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها