آرمان ملی/ جامعه محوری، دروغ احزاب اصلاح‌طلب است

کد خبر: 1264068

آرمان ملی به نقل از عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان نوشت: درحال حاضر جامعه محوری، دروغ بخشی از احزاب اصلاح‌طلب برای تئوریزه کردن مخالفتشان با جریانی است که اعتقاد دارند نباید صندوق‌های رای را رها کرد.

آرمان ملی/ جامعه محوری، دروغ احزاب اصلاح‌طلب است

گروه سیاست سایت فردا - نوع رفتار اصلاح‌طلبان نشان می‌دهد که لااقل بخشی از آنها چونان فردی هستند که دنبال محصول آماده‌اند و نمی‌خواهند برایش تلاش و کوششی به خرج دهند. 

روزنامه آرمان ملی در این رابطه نوشته: فصل انتخابات است و فضای سیاسی بین احزاب اصلاح‌طلب به سردی می‌گراید. نه تحرکی از سوی ائتلاف اصلاح‌طلبان مشاهده می‌شود و نه اینکه احزاب پیشرو اصلاح‌طلب دستی بر هم می‌مالند تا فضای سیاسی گرم شود. 

این مورد در ارتباط با خاتمی و عارف و جهانگیری هم نیست در پایین دست احزاب سیاسی حتی جوان‌تر‌های برخی احزاب هم انگیزه‌ای برای ایجاد یک کنش سیاسی مثبت برای بهبود فضای سیاسی کشور ندارند. 

سعید نورمحمدی، عضو شورای مرکزی ندای ایرانیان در ارتباط با دیدگاه جامعه محورها گفت: این دسته از دوستان دروغ می‌گویند. جامعه محوری تعریف مشخصی دارد و برخی از اساتید جامعه‌شناسی به ابعادی از مساله جامعه محوری پرداختند. یک جریان سیاسی و حزب سیاسی که هیچ ارتباطی با جامعه ندارد، نمی‌تواند مطالبات جامعه را مطرح نکند اما ادعای جامعه محوری داشته باشد. درحال حاضر جامعه محوری، دروغ بخشی از احزاب اصلاح‌طلب برای تئوریزه کردن مخالفتشان با جریانی است که اعتقاد دارند نباید صندوق‌های رای را رها کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها