جوکار در گفت‌وگو با «فردا»:

آینده مبهم جریان اصلاحات

کد خبر: 1263377

نماینده اصولگرای مجلس گفت: در فضای اختلافی شدید بین اصلاح‌طلبان خاتمی تصمیم گرفت فعال نباشد.

آینده مبهم جریان اصلاحات

گروه سیاست سایت فردا: سیدمحمد خاتمی تصمیم گرفته که در این دوره از انتخابات فعال نباشد و کناری بنشیند. بسیاری از تحلیلگران علت این وضعیت را بروز اختلافات شدید در جریان اصلاحات می دانند.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره کنارگیری خاتمی از تأثیرگذاری بر انتخابات مجلس گفت: شرایط اقتصادی کشور موجب شده که مردم تمایلی به جریانات سیاسی نشان نمی دهند. در چنین فضایی شاهدیم بخشی از جریان اصلاحات تصمیم گرفت که در انتخابات شرکت نکند و بخش دیگر نیز قصد دارد با تمام ظرفیت هایش به میدان بیاید.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم افزود: مردم تشخیص می دهند چه کسی خدمتگزار آنهاست و این تشخیص را براساس عملکردها به دست آورده اند، از این رو می توان گفت که جامعه دیگر توصیه سیاسی نمی خواهد بلکه رصد می کند که در میدان عمل چه اتفاقی می افتد و چه کسی واقعا خدمت می کند.

این فعال سیاسی یادآور شد: کلا در جریان اصلاحات مشی و رویه ثابتی ندیدیم، آقای خاتمی در برخی مقاطع تصمیم می گرفت در انتخابات فعال باشد و در برخی مقاطع هم چنین مشی و نقش آفرینی فعالی را از خود نشان نمی داد حالا این دوره هم می خواهد فعال نباشد؛ به ویژه در مقطع کنونی که اختلافات زیادی در اردوگاه اصلاحات به چشم می خورد و آینده این جریان سیاسی را مبهم کرده است.

وی درباره جایگزینی فرد دیگری به جای سیدمحمد خاتمی در جایگاه لیدری جریان اصلاحات ادامه داد: بعید می دانم، به ویژه الان که اختلافات میان جریانات و گروه های اصلاح طلب نیز هر روز عمیق تر و شدیدتر می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها