بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی درباره فساد «دبش»؛

برخی مدیران دولتی نگاه تحول گرای رییسی را ندارند و مستعد تکرار حوادثی نظیر چای دبش هستند/ قوه قضاییه با عاملین برخورد کند

کد خبر: 1264341

جبهه پایداری طی بیانیه‌ای ضمن تقلیل فساد اخیر به یک تخلف اقدام به صدور بیانیه کرده و خواستار تسریع اقدام مسئولان در این زمینه شده است.

برخی مدیران دولتی نگاه تحول گرای رییسی را ندارند و مستعد تکرار حوادثی نظیر چای دبش هستند/ قوه قضاییه با عاملین برخورد کند

گروه سیاست سایت فردا: در این بیانیه ضمن درج بند چهارم فرمان 8 ماده‌ای رهبری برای مقابله با فساد مبنی بر اینکه «ضربه‌ی عدالت باید قاطع ولی در عین حال دقیق و ظریف باشد. متهم کردن بیگناهان، یا معامله‌ی یکسان میان خیانت و اشتباه، یا یکسان گرفتن گناهان کوچک با گناهان بزرگ جایز نیست». آمده است: در مورد تخلف رخ داده ابهامات زیادی وجود دارد که نیاز است یک مقام عالی‌رتبه دولتی در اسرع وقت برای مردم توضیح دهد دقیقاً چه اتفاقی رخ داده، رقم واقعی تخلف چقدر بوده، مقامات دخیل در تخلف چه سرنوشتی پیدا کرده‌اند، دولت چه اقدامی برای مقابله با این تخلف انجام داده و مهمتر اینکه چه اقدامی برای جلوگیری از رخ دادن فسادهای مشابه و بسته شدن گلوگاه‌های فساد انجام شده است؟   

در ادامه با اشاره به اینکه « لازم است افرادی که به دلیل این تخلف از دولت کنار گذاشته شده‌اند به مردم معرفی شوند»  تاکید شده که «برخی مدیران کنونی که نگاه فساد ستیز و تحولگرای رئیس جمهور محترم را ندارند نیز مستعد تکرار حوادثی تلخ نظیر ماجرا چای دبش می‌باشند که باید با نیرو های کارآمد و انقلابی و فسادستیز جایگزین شوند».  

جبهه پایداری در ادامه نوشته : «از جمله مواردی که در میان افکار عمومی مطرح می‌باشد این است که قوه قضائیه پس از گذشت چندین ماه، به جای بازخوانی خبر و ایجاد فضای رسانه‌ای چه اقدامی در مورد پرونده انجام داده است؟ لذا انتظار می‌رود قوه قضائیه نسبت به محاکمه سریع عاملین این فساد اقدام قاطع و نتایج آن را اطلاع رسانی کند.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها