«فردا» گزارش می‌دهد

واکنش‌ها به افزایش قیمت اینترنت

کد خبر: 1265017

گرانی و افزایش قیمت در هر حوزه‌ای از اینترنت گرفته تا خوراکی‌ها و مسکن و ... موجب افزایش فشار زندگی بر مردم است لذا سبب یک‌صدایی رسانه‌ها با هر نگرش سیاسی و افزایش انتقادات می‌شود.

واکنش‌ها به افزایش قیمت اینترنت

گروه سیاست سایت فردا - اگر قرار بر ارزان شدن بود تا زمانی که بخشنامه‌اش برسد مدتی نامعلوم زمان می‌برد اما حالا که بنا بر گران شدن بود، اپراتورها فی‌الفور و از روز جمعه دست به کار شدند. در این میان روزنامه‌ها هر یک از زاویه دید خود به این ماجرا واکنش نشان دادند: 

آرمان ملی با طرح این سوال که «بالاخره اینترنت ۳۰ درصد گران شد یا ۳۰۰ درصد؟» تیتر زده: اینترنت رایگان پیشکش؛ تعرفه را اصلاح کنید. 

روزنامه خراسان با کنایه نوشته اینترنت حداقل 30 درصد گران شد! 

فرهیختگان با تیتر «چند تا ۳۰ درصد؟» نوشته: مسئولان می‌گویند اینترنت فقط ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته، محاسبات ما چیز دیگری نشان می‌دهد. 

همشهری تیتر «سرعت لاک‌پشتی، قیمت خرگوشی» را انتخابات کرده و ذیل آن نوشته: افزایش قیمت اینترنت بعد از 6 سال در حالی است که اپراتورها نتوانسته‌اند کیفیت را بالا ببرند. 

هم میهن با تیتر «گران‌تر شدن» اینترنت نوشته: دولت خلاف وعده‌های پیشین‌اش اجازه افزایش قیمت را به شرکت‌های انحصاری توزیع‌کننده اینترنت داد. 

روزنامه ایران با تیتر «اپراتورها شاخص‌های ابلاغی رگولاتوری را پذیرفتند» نوشته: اپراتورها متعهد به افزایش ۳۰درصدی سرعت اینترنت شدند. 

روزنامه جام جم نیز ذیل تیتر «شوک آنلاین!» نوشته: افزایش قیمت تعرفه‌ها در صورتی اتفاق افتاده است که اینترنت کشور وضعیت مطلوبی نداشته و کاربران همواره با مشکلاتی از قبیل کندی سرعت و اختلال روبه‌رو هستند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها