«فردا» گزارش می‌دهد

عوامانه و غیراقتصادی با نیت سیاسی‌کاری

کد خبر: 1265023

با افزایش هجمه‌ها به قالیباف که همزمانی معناداری با نزدیک شدن به انتخابات مجلس دارد، شاهد برخی مجادلات و بگومگوهای توییتری هستیم.

عوامانه و غیراقتصادی با نیت سیاسی‌کاری

گروه سیاست سایت فردا - هرچه به انتخابات نزدیک می‌شویم، شاهد افزایش هجمه‌ها به مجلس فعلی و هیات رئیسه آن هستیم. برخی البته مستقیما قالیباف و طیف سیاسی نزدیک به او را هدف می‌گیرند. در همین راستا بدون توجه به اینکه واقعیت چیست و مجلس و رئیس آن در کدام بخش از وضعیت موجود مسئولیت داشته یا چطور عمل کرده‌اند؛ در مسیر اهداف سیاسی خود اقدام کرده و اظهار می‌کنند.

شاهد این مدعا توییت تند یک خبرنگار اقتصادی علیه قالیفا است. بهنام صمدی با انتشار ویدئویی از سخنان قالیباف در سال 98  - آنجایی که از ائتلاف برای نجات اقتصاد کشور می‌گوید - بی‌توجه به سهم سایر دستگاه‌ها و مسئولان در مدیریت اقتصاد و مسائل موجود، به رئیس مجلس تاخته است. او نوشته: «آقای قالیباف ائتلاف شما یک خیزش بود علیه اقتصاد، معیشت و رفاه مردم!» در ادامه نیز آورده است: « قیمت‌ها در روز این سخنرانی قالیباف: دلار: ۱۳ هزار مرغ: ۱۳ هزار گوشت قرمز: ۹۲ هزار پراید: ۵۰ میلیون تومان » وی همچنین ادامه داده: «گوشه‌ای از خروجی‌ مجلس انقلابی: تصویب طرح صیانت از اینترنت تصویب افزایش سن بازنشستگی به ۳۵ سال اقدام راهبردی برای لغو تحریم ( به بن بست کشاندن مذاکرات هسته‌ای دولت روحانی) تصویب لایحه عفاف و حجاب تصویب پایه‌های مالیاتی جدید».

این حمله بی‌منطق و توییت تند البته با واکنش امیرحسین یزدان پناه رییس اداره اخبار مجلس همراه شد. وی در صفحه توییتر خود با تاکید بر اینکه «اینکه خبرنگار اقتصادی، عوامانه و غیر اقتصادی حرف بزند جای سوال دارد، مگر به قصد سیاسی‌کاری» نوشت: «طرح صیانت در مجلس تصویب نشده و این یک دروغ است».

وی در رشته توییت خود آورده است: «به عنوان خبرنگار اقتصادی حتما می‌دانید تصمیم مجلس برای جلوگیری از ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی ضروری است و عجیب است که چنین حرفی می‌زنید».

یزدان‌پناه همچنین تاکید کرده که «بهتر است قبل از این حرف‌های پوپولیستی با اقتصاددانان مشورت کنید‌ . قانون اقدام راهبردی اتفاقا برای مذاکره‌کنندگان تولید قدرت کرد تا حرفی برای گفتن و رسیدن به توافق خوب داشته باشند».

او دیگر انتقادات مطرح شده را نیز بی‌پاسخ نگذاشت و نوشت: «درباره لایحه حجاب عجیب است که با جمع شدن گشت ارشاد و جلوگیری از برهنگی در جامعه مخالف هستید. عجیب‌تر اینکه یک خبرنگار اقتصادی با منابع پایدار و مالیات ستانی از گردن کلفت‌ها و مالیات‌گریزها، مخالف و به دنبال نفت فروشی است. کدام اقتصاد را دنبال می‌کنید با این همه تناقض و مواضع غیر علمی؟»

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها