قاضی پور در گفت‌وگو با «فردا»:

اصلاح‌طلبان دلسوز کشور باشند قطعا در انتخابات مشارکت می‌کنند

کد خبر: 1265191

فعال سیاسی گفت: قطعا اصلاح‌طلبان ولایتمدار در انتخابات مجلس مشارکت خواهند کرد. آن دسته از اصلاح طلبان نیز که می توانند در انتخابات حاضر شوند اما به میدان نیامدند تا دیر نشده کلاه خود را قاضی کنند و بعد به بازنگری در افکارشان بپردازند.

اصلاح‌طلبان دلسوز کشور باشند قطعا در انتخابات مشارکت می‌کنند

گروه سیاست سایت فردا: جبهه اصلاحات هنوز تکلیف خود را با انتخابات مجلس مشخص نکرده است. بسیاری از تحلیلگران معتقدند این تاکتیک اصلاح طلبان است که چه ببازند و چه پیروز شوند، بتوانند در فضای بعد از انتخابات ماهیگیری کنند.

نادر قاضی پور در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره تصمیم انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: انتخابات جایگاه جناح ها و سیاسیون را نزد آحاد ملت مشخص می کند. هر کس کشور و نظام خود را دوست دارد باید در انتخابات مشارکت و در حد توانش برای گرمی تنور آن مردم را به حضور در پای صندوق های رأی دعوت کند.

وی با بیان اینکه 10 اسفند مشخص می شود چه کسی ایران را دوست دارد و چه کسی ایران را دوست ندارد، افزود: جناحی که ادعا می کند می خواهد خادم ملت باشد، اداره کشور را بلد است و اگر دولت دستش باشد حرف برای گفتن دارد، باید در انتخابات مجلس حضور فعالی از خود نشان دهد. انتخابات مجلس مهمتر از انتخابات ریاست جمهوری است چرا که اعضای کابینه و لوایح مهم دولت همچون لایحه بودجه باید به تأیید نمایندگان مردم برسند.

این فعال سیاسی با اشاره به ریزش پایگاه اجتماعی اصلاحات مخصوصا بعد آشوب های سال گذشته، اظهار کرد: قطعا اصلاح‌طلبان ولایتمدار در انتخابات مجلس مشارکت خواهند کرد. آن دسته از اصلاح طلبان نیز که می توانند در انتخابات حاضر شوند اما به میدان نیامدند تا دیر نشده کلاه خود را قاضی کنند و بعد به بازنگری در افکارشان بپردازند.

وی افزود: تک قطبی در انتخابات معنا ندارد، باید فضا را برای ورود همه سلایق و گرایش های سیاسی در چارچوب قانون باز کرد تا همه بتوانند عادلانه به صحنه بیایند و دیدگاه های شان را مطرح کنند چون مجلس محل تضارب آراست، باید همه جناح ها در آن نیرو داشته باشند تا موضوعات به لحاظ کارشناسی خوب چکش کاری شوند.

نماینده ادوار مجلس یادآور شد: اگر مشارکت در انتخابات حداقلی باشد، قطعا در حوزه سیاست خارجی ضعف هایی بروز خواهد کرد اما اگر مشارکت حداکثری باشد اهداف نظام در عرصه بین الملل قوی تر دنبال خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها