مظفری در گفت‌وگو با «فردا»:

اصلاح‌طلبان قطعا می‌آیند حتی با فهرست ناقص | تندروها نمی‌توانند خود را پرچمدار اصلاحات جا بزنند

کد خبر: 1255881

فعال مطبوعاتی گفت: شاید مردم دلخوری هایی به لحاظ کم کاری دولت در حوزه حل مشکلات معیشتی و اقتصادی داشته باشند اما هیچ گاه پشت به صندوق رأی نمی کنند.

اصلاح‌طلبان قطعا می‌آیند حتی با فهرست ناقص | تندروها نمی‌توانند خود را پرچمدار اصلاحات جا بزنند

گروه سیاست سایت فردا: انتخابات وارد فاز چهارم خود شد. بعد از پیش ثبت نام، ثبت نام و بررسی هیأت های اجرایی، حالا مرحله بررسی صلاحیت نامزدها در هیأت های نظارتی در حال انجام است اما اصلاح طلبان همچنان رویکرد تحریم-مشارکت را ادامه می دهند.

منصور مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره تصمیم اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس گفت: اصلاح طلبانی که دل در گرو جامعه و نظام داشته باشند قطعا در انتخابات شرکت می کنند، حتی اگر کاندیداهای مدنظر آنها ردصلاحیت شوند. این گروه اصلاح طلبان شده با تعداد کم نامزدها نیز فهرست خود را ارائه می کنند حتی اگر این فهرست کامل نباشد.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان واقعی ملتزم به نظام خواهند آمد، افزود: یکسری افراطیون در هر دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب حضور دارند. اگر رادیکال ها در جریان اصلاحات بخواهند تحریم انتخابات را کلید بزنند اما نظر و دیدگاه آنها را نباید به حساب همه جریان اصلاحات گذاشت.

این فعال مطبوعاتی اصلاح طلب با بیان اینکه تندروهای اصلاح طلب مورد تأیید جامعه نیست، اظهار کرد: قهر از صندوق انتخابات یا تحریم انتخابات در دستور کار اصلاح طلبان نیست و نباید هم باشد. اصلاح طلبان، مردم هستند. چهار نفر تندرو که می خواهند پرچم اصلاح طلبی را به دست بگیرند، مردم آنها را اصلاح طلب نمی شناسند.

مظفری گفت: شاید مردم دلخوری هایی به لحاظ کم کاری دولت در حوزه حل مشکلات معیشتی و اقتصادی داشته باشند اما هیچ گاه پشت به صندوق رأی نمی کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها