سردار فدوی: جنگ غزه یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی است

کد خبر: 1267542

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید قبول کنند که جنگ غزه یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی است.

سردار فدوی: جنگ غزه یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید قبول کنند که جنگ غزه یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی است.

سردار علی فدوی عصر سه شنبه در یادواره سرداران و یک‌هزار و ۱۳ شهید سرافراز شهرستان‌خوی با اشاره به تلاش صهیونیست‌ها برای اثرگذاری رسانه‌ای در راستای القای پیروزی آنان در جنگ مقابل حماس افزود: با وجود تصویرسازی و القای رسانه‌ای از سوی رژیم صهیونیستی در دنیا، دستشان برای مردم در نقاط مختلف جهان رو شده و بسیاری از شهروندان کشورهای مختلف، تبلیغات دروغین آنان را باور ندارند.

وی اضافه کرد: کشتاری که این رژیم اشغالگر و کودک کش در سرزمین‌های اشغالی مرتکب شده، یک نسل کشی بزرگ است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: رزمندگانی که در دامن پاک مادران پرورش داده شده اند، قهرمانان دنیای امروز هستند که معادلات سیاسی رژیم صهیونیستی و دنیا را برهم زده است.

سردار فدوی اظهار کرد: امروز رزمندگان حماس در جایگاهی قرار دارند که برای رژیم صهیونیستی شرط تعیین می‌کنند و این قدرت راهبردی برگرفته از مقاوم اسلامی و تبعیت از آموزه‌های نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد: در اسلام، کمتر کسی به پای «شهید» می‌رسد، شهیدانی که آگاهانه و با اخلاص نیت، به سوی میدان نبرد حق و باطل رفته و خون پاک خود را نثار اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند.

سردار فدوی گفت: درباره مقام شهیدان، روایات بسیار زیادی در منابع اسلامی دیده می‌شود که حکایت از عظمت فوق العاده و ارزش والای کار شهیدان دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) افزود: طبق این حدیث، بالاتر از هر نیکی، نیکی دیگری وجود دارد تا به شهادت در راه خدا رسد که برتر از آن چیزی متصور نیست/مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها